سفرآس24

تور هتل میراژ کیش

تور کیش هتل میراژ - کیش شهر جاذبه های چشم نواز و تفریحات مهیج است. شهری که با وجود قابلیت های فراوان فرصت های بسیاری را برای جذب گردشگر در خود فراهم آورده است. در این جزیره می توانید به بسیاری از انگیزه های خود از سفر پاسخ بگویید. برای تهیه تور کیش همین حالا اقدام نمایید.

خدمات تور هتل میراژ کیش

مدت اقامت: دو شب و سه روز

قیمت تور هتل میراژ کیش

قیمت هوایی

تور کیش هتل میراژ از تهران

5,900,000 تومان

تور کیش هتل میراژ از مشهد

6,000,000 تومان

تور کیش هتل میراژ از اصفهان

5,580,000 تومان

تور کیش هتل میراژ از کرمانشاه

6,400,000 تومان

تور کیش هتل میراژ از تبریز

6,775,000 تومان

تور کیش هتل میراژ از ساری

6,200,000 تومان

تور کیش هتل میراژ از شیراز

4,600,000 تومان

تور کیش هتل میراژ از کرمان

4,640,000 تومان

تور کیش هتل میراژ از رشت

5,700,000 تومان

تور کیش هتل میراژ از گرگان

تماس تلفنی

تور کیش هتل میراژ از همدان

تماس تلفنی

تور کیش هتل میراژ از نوشهر

تماس تلفنی

تور کیش هتل میراژ از زاهدان

تماس تلفنی

تور کیش هتل میراژ از اهواز

5,700,000 تومان

تور کیش هتل میراژ از یزد

تماس تلفنی

تور کیش هتل میراژ

تور کیش هتل میراژ از تهران

با تور کیش هتل میراژ شما برای کسب آرامش می توانید قدم زدن در ساحل را پیش پا داشته باشید و برای رسیدن به هیجان تفریحاتی مفرح در زیر و روی آب .  اگر قصد خرید دارید مراکز خرید متنوعی را پیش رو دارید و اگر علاقه مند به فضاهای سنتی هستید می توانید جاذبه های بسیاری را در اختیار داشته باشید.

با این تفاسیر کیش می تواند برای بسیاری از افراد نخستین مقصد سفر باشد. سفر به این مقصد را می توانید با روش های متفاوتی تجربه کنید که سفر با تور یکی از بهترین آنهاست.

در حال حاضر آمار تقاضا برای تور کیش به میزانی رسیده که سایت های گردشگری را به عرضه انواع تورها از مبادی مختلف کشور بر انگیخته است . تور کیش یکی از تورهای بسیار محبوب عرضه شده در این سایت هاست که برای مسافران خود فرصت های فوق العاده ای را برای تفریح و گردش فراهم می کند.

این تور در هتل های مختلفی برگزار می شود که هتل میراژ کیش یکی از بهترین آنهاست. تور کیش هتل میراژ از کرمانشاه با خدماتی فوق العاده چون در نظر گرفتن ورودی بسیاری از مراکز تفریحی و غذاخوری و همچنین با پرداخت مبلغی برای تفریحات جزیره برای شما قابل رزرو است.

شما با خرید تور کیش از تهران از سفر آس ۲۴ تا ۱ میلیون تومان آفر ویژه استفاده از تفریحات جزیره دوست داشتنی کیش را دریافت می کنید .

با رزرو تور کیش هتل میراژ از مشهد اقامتی لذت بخش را در جزیره کیش در اختیار خواهید داشت و از تفریحاتی جذاب بهره مند خواهید شد. برای رزرو این تور می توانید از خدمات سایت سفر آس ۲۴ در تمام روزهای هفته استفاده کنید.

تور کیش را از مبادی مختلف مانند تور کیش از شیراز را نیز می توانید رزرو کنید.

اقامتی لذت بخش در تور کیش هتل میراژ

اقامتی لذت بخش در تور کیش هتل میراژ
فضای هتل میراژ

تور کیش هتل میراژ  از تهران از جمله هتل های پنج ستاره و لوکس جزیره است که اقامتی دوست داشتنی را نصیب مهمانان می کند. این هتل با طراحی شیک در ۸ طبقه احداث شده و شامل ۱۷۷ واحد اقامتی با امکانات مطلوب می شود.

هتل میراژ در سال ۱۳۹۷ افتتاح شده و با قرار گرفتن در فضایی زیبا و سرسبز لذت اقامت شما را چند برابر می کند. در این هتل می توانید به بسیاری از مراکز تفریحی و تجاری جزیره کیش دسترسی راحتی داشته باشید.

این هتل فاصله کوتاهی تا ساحل خلیج فارس دارد و می تواند لذت انواع تفریحات مهیج آبی را نصیب شما کند. اهالی خرید نیز می توانند با اقامت در این هتل بازارهای ونوس، مریم و مروارید را به راحتی در دسترس داشته باشند.

هتل میراژ با فراهم آوردن انواع امکانات رفاهی ، غذاخوری و تفریحی توانسته یک فضای کاملاً مطلوب را تقدیم مهمانان تور کیش هتل میراژ از اصفهان خود کند. رستوران و کافی شاپ این هتل هر کدام با منویی متنوع از غذا و نوشیدنی میزبانی از شما را بر عهده می گیرند.

امکانات تفریحی و ورزشی هتل نیز شامل استخر ، سونا ، جکوزی ، سالن بیلیارد و دوچرخه سواری است . هتل میراژ با موقعیتی مطلوب و امکاناتی فوق العاده می تواند یک اقامت بی نظیر را نصیب تور کیش از تهران هتل میراژ کنند

۵/۵ - (۴۵ امتیاز)

سوالات متداول تور هتل میراژ کیش

هتل میراژ یکی از هتل های پنج ستاره کیش است که کیفیت بالایی دارد. این هتل کیفیت و خدمات خوبی دارد که باعث رضایت مسافران شده است. خدمات این هتل شامل صبحانه بوفه سلف سرویس رایگان، اینترنت رایگان، روم سرویس و خدمات بیدارباش و همچنین امکانات تفریحی و ورزشی هتل نیز شامل استخر، سونا، جکوزی، سالن بیلیارد و دوچرخه سواری می باشد.
هتل میراژ در بلوار دریا قرار گرفته و به مکان های تفریحی زیادی دسترسی دارد. همچنین این هتل به بازار های مروارید ونوس و مریم کیش نزدیک است.
خدمات ارائه شده در تور کیش از تهران سفرآس۲۴ برای مسافران به جز خدمات رزرو تور شامل یک میلیون تومان برای هر نفر برای استفاده از تفریحات کیش می باشد که هنگام رسیدن به کیش به مسافران ارائه می شود.

نظرات مسافران تورهتل میراژ کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره برای رزرو تور هتل میراژ
cover-order