سفرآس24

تور هتل هلیا مشهد

تور مشهد هتل هلیا : مشهد یکی از پهناورترین شهرهای ایران است که پس از تهران دارای بیشترین جمعیت کشور می باشد. این شهر از مهم ترین مقاصد گردشگری ایران است که تور مشهد هتل هلیا هوایی از تهران را به خود اختصاص داده. تور مشهد این شهر به صورت زیارتی و سیاحتی برای مسافران  در دسترس قرار گرفته است.

 
 

خدمات تور هتل هلیا مشهد

مدت اقامت: دو شب و سه روز

قیمت تور هتل هلیا مشهد

قیمت هوایی

تور مشهد هتل هلیا از تهران

3,920,000 تومان

تور مشهد هتل هلیا از اصفهان

4,420,000 تومان

تور مشهد هتل هلیا از تبریز

4,810,000 تومان

تور مشهد هتل هلیا از کرمانشاه

4,720,000 تومان

تور مشهد هتل هلیا از شیراز

4,827,000 تومان

تور مشهد هتل هلیا از اهواز

4,715,000 تومان

تور مشهد هتل هلیا از یزد

3,720,000 تومان

تور مشهد هتل هلیا از آبادان

4,846,000 تومان

تور مشهد هتل هلیا از بوشهر

4,736,000 تومان

تور مشهد هتل هلیا از ساری

3,720,000 تومان

تور مشهد هتل هلیا از کرمان

4,044,000 تومان

تور مشهد هتل هلیا از ارومیه

4,698,000 تومان

تور مشهد هتل هلیا از رشت

4,084,000 تومان

تور مشهد هتل هلیا از بندر عباس

4,946,000 تومان

تور مشهد هتل هلیا از گرگان

3,193,000 تومان

تور مشهد هتل هلیا از زاهدان

4,062,000 تومان

تور مشهد هتل هلیا از ایلام

4,720,000 تومان

تور مشهد هتل هلیا از اردبیل

4,120,000 تومان

تور مشهد هتل هلیا از نوشهر

3,801,000 تومان

تور مشهد هتل هلیا از قم

3,935,000 تومان

تور مشهد هتل هلیا از همدان

3,935,000 تومان

تور مشهد هتل هلیا هوایی از تهران

تور مشهد هتل هلیا هوایی از تهران

تور مشهد هتل هلیا : در واقع مشهد به سبب وجود حرم مطهر امام هشتم (ع) پربازدیدترین شهر ایران است که سالانه پای مسلمانان بسیاری از کشورهای دیگر را نیز به ایران باز می کند. این شهر علاوه بر جاذبه های زیارتی بسیاری از جاذبه های طبیعی و امکانات رفاهی و تفریحی را نیز در خود جای داده تا نام خود را به عنوان یکی از اصلی ترین قطب های توریستی در ایران و آسیا مطرح سازد.

تور مشهد هتل هلیا هوایی از تهران سفرآس ۲۴ شما را به حضور در شهری دعوت می کند که اصلی ترین جاذبه زیارتی کشور را در خود جای داده و در کنار این جاذبه ها فرصت های سیاحتی بسیاری را نیز نصیب مسافران خود می کند. این شهر دارای بیشترین تعداد هتل در کشور است و با این وجود تورهای آن می توانند با توجه به کیفیت هتل ها دارای قیمت های متنوعی باشند.

تور مشهد هتل هلیا هوایی از تهران توری با قیمت مناسب است که در هتلی سه ستاره برگزار می شود. نزدیکی هتل هلیا به حرم مطهر سبب شده در تور مشهد از تهران هتل هلیا هوایی از تهران مسافران بتوانند در دفعات زیادی از این مکان مقدس بازدید نمایند و به بسیاری از بازارهای شهر مشهد نیز به راحتی دسترسی داشته باشند.

درباره امکانات و خدمات مسافران تور مشهد هتل هلیا

هتل هلیا در سال ۱۳۸۸ در یکی از خیابان های منتهی به بارگاه منور رضوی به بهره برداری رسید. این هتل سه ستاره در خیابان امام رضا (ع) قرار گرفته است و مهمانان تور مشهد هتل هلیا هوایی از تهران مقیم در آن می توانند در کمتر از ده دقیقه پیاده روی مقابل ورودی های حرم باشند. نزدیکی به بازارهای معروف مشهد چون بازار رضا و مرکز هفده شهریور را نیز می توان از مزیت های موقیعت مکانی این هتل دانست.

در این هتل هشت طبقه، ۸۴ باب اتاق قرار گرفته است که شامل اتاق های دو تا پنج تخته می شوند. اتاق های دو تخته و سه تخته این هتل به صورت معمولی و فولبرد در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت. این اتاق ها با امکانات کافی مجهز شده اند و یخچال، مبلمان، دراور، کمد لباس، رخت آویز، صندوق امانات و لوازم بهداشتی از مهم ترین تجهیزات آنها محسوب می شوند.

در فضای هتل نیز مهمانان  تور مشهد هتل هلیا هوایی از تهران می توانند به امکانات و خدماتی چون آسانسور، تاکسی سرویس، صرافی، اتاق چمدن، لاندری، فضای سبز و دیگر امکانات دسترسی داشته باشند. این هتل دارای خدمات گشت نیمروزی نیز می باشد که برای مهمانان قابل توجه خواهد بود.

رستوران هلیا با ۱۲۰ نفر گنجایش در طبقه منفی یک واقع شده و برای صرف وعده های غذایی در خدمت مهمانان این هتل است. هتل هلیا مشهد مهم ترین امتیاز خود را در نظر مهمانان به جهت موقعیت مکانی مطلوب کسب کرده است.

اولین نفر باید جهت امتیاز

سوالات متداول تور هتل هلیا مشهد

زائران با 10 دقیقه پیاده روی از هتل به حرم خواهند رسید
اتاق ها با امکانات کافی مجهز شده اند و یخچال، مبلمان، دراور، کمد لباس، رخت آویز، صندوق امانات و لوازم بهداشتی از مهم ترین تجهیزات آنها محسوب می شوند. در فضای هتل نیز مهمانان می توانند به امکانات و خدماتی چون آسانسور، تاکسی سرویس، صرافی، اتاق چمدن، لاندری، فضای سبز و دیگر امکانات دسترسی داشته باشند. این هتل دارای خدمات گشت نیمروزی نیز می باشد که برای مهمانان قابل توجه خواهد بود.
در این هتل هشت طبقه، 84 باب اتاق قرار گرفته است که شامل اتاق های دو تا پنج تخته می شوند. اتاق های دو تخته و سه تخته این هتل به صورت معمولی و فولبرد در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت.
آدرس : مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۸
بله، امکان رزرو تور هتل هلیا مشهد با مدت اقامت بیشتر وجود دارد. مدت اقامت تور را می‌توانید با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

نظرات مسافران تورهتل هلیا مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره برای رزرو تور هتل هلیا
cover-order