سفرآس24

تور هتل گاردنیا کیش

تور کیش هتل گاردنیا کیش در بین تمام مقاصد توریستی ایران از جایگاه ویژه ای برخوردار است. این جایگاه ویژه به سبب موقیعت جغرافیایی و زیبایی های طبیعی نصیب کیش شده و با فراهم شدن انواع امکانات رفاهی روز به روز مطلوب تر نیز شده است. تور کیش را هم اکنون می توانید از سفر آس 24 تهیه کنید.

 

خدمات تور هتل گاردنیا کیش

مدت اقامت: دو شب و سه روز

قیمت تور هتل گاردنیا کیش

قیمت هوایی

تور کیش هتل گاردنیا از تهران

4,900,000 تومان

تور کیش هتل گاردنیا از مشهد

5,000,000 تومان

تور کیش هتل گاردنیا از اصفهان

4,580,000 تومان

تور کیش هتل گاردنیا از کرمانشاه

5,400,000 تومان

تور کیش هتل گاردنیا از تبریز

5,775,000 تومان

تور کیش هتل گاردنیا از ساری

5,200,000 تومان

تور کیش هتل گاردنیا از شیراز

3,600,000 تومان

تور کیش هتل گاردنیا از کرمان

3,640,000 تومان

تور کیش هتل گاردنیا از رشت

4,700,000 تومان

تور کیش هتل گاردنیا از گرگان

تماس تلفنی

تور کیش هتل گاردنیا از همدان

تماس تلفنی

تور کیش هتل گاردنیا از نوشهر

تماس تلفنی

تور کیش هتل گاردنیا از زاهدان

تماس تلفنی

تور کیش هتل گاردنیا از اهواز

4,700,000 تومان

تور کیش هتل گاردنیا از یزد

تماس تلفنی

تور کیش هتل گاردنیا 

تور کیش هتل گاردنیا  از تهران

تور کیش هتل گاردنیا در واقع پر بازدید بودن کیش سبب فراهم آمدن انواع امکانات در این جزیره شده و این امکانات خود سبب محبوب شدن بیشتر این جزیره در نزد گردشگران شده است. حالا این جزیره دوست داشتنی در سال نزدیک به دو میلیون مسافر دارد که از سراسر ایران و دنیا پا به جنوب ایران می گذارند . کسب چنین جایگاهی برای کیش سبب شده تقاضا برای رزرو تور کیش بالا رود و عرضه این تور نیز به همین نسبت افزایش پیدا کند.

سفر آس ۲۴ با سال ها تجربه در حوزه گردشگری یکی از سایت های برگزار کننده تور کیش است که مبادی مختلف کشور را تحت پوشش تور های خود قرار داده است . پایتخت نشینان نیز می توانند تور کیش را در این سایت با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در دسترس داشته باشند.این تور دارای تنوع بسیاری در اقامتگاه است و با توجه به همین امر طیفی از تور های ارزان تا لاکچری را شامل می شود. یکی از تور های قیمت مناسب برای اهالی تهران ، تور کیش  هتل گاردنیا است که خدماتی ویژه را برای مسافران خود در نظر گرفته است. خدمات تور کیش هتل گاردنیا شامل دریافت مبلغ ۳۵۰ هزار تومان آفر ویژه برای استفاده از تفریحات کیش نیز است.

اتاق هتل در تور کیش هتل گاردنیا

این تفریحات شامل ورودی رستوران موزیکال همراه با ترنسفر و تخفیف از مبلغ غذا ، ورودی پارک آبی همراه با ترنسفر ، ورودی شهر بازی هایلند همراه با شارژ کارت برای هر نفر ، گشت طبیعت گردی VIP ، ورودی مجموعه پارس سافاری با ترنسفر ، تخفیف پنجاه درصدی برای قلعه وحشت و سینما شش بعدی و ورودی کافه یخی با تخفیف در منوی غذای گرم می شوند  .

اهالی شهر اصفهان می توانند با مراجعه به سایت سفر آس ۲۴ لیستی از بهترین تور های کیش را با تضمین کیفیت و قیمت در اختیار داشته باشند.

این تور با توجه به کیفیت هتل انتخابی شما دارای قیمت های مختلفی است و انواع تور های ارزان و لاکچری را شامل می شود.

تور کیش هتل گاردنیا از اصفهان یکی از تورهایی است که با قیمت مناسب برای اهالی اصفهان در دسترس قرار گرفته است.

تبریز یکی از مبادی قرار گرفته در این سایت است که تور کیش را در هتل های مختلف جزیره برگزار می کند.

تور کیش هتل گاردنیا از تبریز یکی از تور های ارزان قیمت با خدمات فوق العاده در این سایت است.

تور کیش هتل گاردنیا از تبریز با ورودی مجموعه پارس سافاری و پارک آبی با ترنسفر ، ورودی کافه یخی و رستوران موزیکال با تخفیف در منو و قیمت غذا ، گشت طبیعت گردی جزیره کیش  وتخفیف در سینما شش بعدی و قلعه وحشت از جمله خدمات این تور برای مسافران است.

تور کیش از ساری برای مسافران در هتل های مختلف جزیره و با قیمت های متفاوت در دسترس قرار گرفته است .

تور کیش از ساری هتل گاردنیا اقامت در یک هتل سه ستاره در جزیره کیش است که با قیمت مناسب و خدمات تفریحی و رفاهی برای مسافران قابل رزرو می باشد .

خدمات تور کیش هتل گاردنیا از شیراز شامل دریافت مبلغ یک میلیون تومان آفر ویژه برای استفاده از تفریحات کیش نیز است .

سفر آس ۲۴ لیستی از بهترین و مناسب ترین تورهای کیش را از نظر قیمت و کیفیت در اختیار مسافران این جزیره قرار داده است و با در نظر گرفتن خدماتی فراتر از رزرو هتل و بلیط یک سفر خوب را برای مسافران خود تدارک دیده. ساکنین شهر مشهد می توانند با مراجعه به این سایت تور کیش از مشهد را به صورت متنوعی متناسب با شرایط مختلف مسافران در دسترس داشته باشند و با در نظر گرفتن تمام شرایط تور مورد نظر خود را رزرو نمایند.

درباره تور کیش هتل گاردنیا

هتل گاردنیا کیش در سال ۱۳۸۷ در این جزیره فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون با بیش از یک دهه تجربه از شرایط مطلوبی برای میزبانی از مسافران برخوردار است. ساختمان این هتل سه ستاره در بلوار هرمز کیش ساخته شده و دارای دسترسی مناسبی به برخی مراکز خرید جزیره چون پردیس ۱ و پردیس ۲ می باشد .هتل گاردنیا دارای ۵۸ واحد اقامتی به صورت اتاق های دو تا چهار تخته است که در ساختمانی چهار طبقه  برای مسافران تور کیش از تهران هتل گاردنیا قرار گرفته اند .

تور کیش از تهران هتل گاردنیا

این اتاق ها با کیفیت های ویلایی و هتلی برای مهمانان مقیم در هتل قابل انتخاب می باشند و همگی به امکاناتی چون مبلمان، تلویزیون، یخچال، رخت آویز، کمد لباس، دراور و لوازم بهداشتی مجهز شده اند.لازم به ذکر است این اتاق ها به صورت هافبرد در اختیار مهمانان تور کیش از تهران هتل گاردنیا قرار خواهد گرفت. کافی شاپ ، چایخانه سنتی ، سالن بیلیارد ، آسانسور ، لابی مجهز ، صندوق امانات و اتاق چمدان از مهم ترین امکانات تعبیه شده در این هتل محسوب می شوند .

در این هتل همچنین مهمانان تور کیش از تهران هتل گاردنیا از رستورانی مجهز با منوی غذاهای ایرانی و سنتی برخوردار خواهند بود. هتل گاردنیا کیش توانسته از جهت قیمت نظر مسافران را جلب کند.

۴/۵ - (۱ امتیاز)

سوالات متداول تور هتل گاردنیا کیش

تور کیش هتل گاردنیا خدماتی همچون صبحانه رایگان، اینترنت رایگان، تاکسی سرویس، خدمات معلولین برای مسافران ارائه می کند. البته سفرآس۲۴ خدماتی ویژه برای تور کیش خود دارد که شامل یک میلیون تومان تخفیف تفریحات کیش برای هر نفر است.
موقعیت مکانی هتل گاردنیا در بلوار هرمز است و دسترسی خوبی به ساحل کیش دارد. این هتل به بازار های کیش دسترسی ندارد ولی ترنسفر برای مهمانان برای راحتی در نظر گرفته شده است.
هتل گاردنیا هتلی سه ستاره است و کیفیت معمولی دارد. خصوصیت اصلی گاردنیا قیمت ارزان این هتل است که برای یک سفر کم هزینه به کیش مناسب است.

نظرات مسافران تورهتل گاردنیا کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره برای رزرو تور هتل گاردنیا
cover-order