سفرآس24

تور هتل گامبرون کیش

تور کیش هتل گامبرون کیش یکی از جزایر قدیمی خلیج فارس است که در جنوب ایران واقع شده. اما این منطقه چیزی فراتر از یک شهر و یا یک جزیره است. این سرزمین مقصدی است که در سال بیش از یک میلیون مسافر دارد و با توجه به قابلیت های خود عنوان چهارمین مقصد توریستی غرب آسیا را از آن خود کرده است. تور کیش را بررسی نمایید.

 
 

خدمات تور هتل گامبرون کیش

مدت اقامت: دو شب و سه روز

قیمت تور هتل گامبرون کیش

قیمت هوایی

تور کیش هتل گامبرون از تهران

4,600,000 تومان

تور کیش هتل گامبرون از مشهد

4,700,000 تومان

تور کیش هتل گامبرون از اصفهان

4,280,000 تومان

تور کیش هتل گامبرون از کرمانشاه

5,100,000 تومان

تور کیش هتل گامبرون از تبریز

5,475,000 تومان

تور کیش هتل گامبرون از ساری

4,900,000 تومان

تور کیش هتل گامبرون از شیراز

3,300,000 تومان

تور کیش هتل گامبرون از کرمان

3,340,000 تومان

تور کیش هتل گامبرون از رشت

4,400,000 تومان

تور کیش هتل گامبرون از گرگان

تماس تلفنی

تور کیش هتل گامبرون از همدان

تماس تلفنی

تور کیش هتل گامبرون از نوشهر

تماس تلفنی

تور کیش هتل گامبرون از زاهدان

تماس تلفنی

تور کیش هتل گامبرون از اهواز

4,400,000 تومان

تور کیش هتل گامبرون از یزد

تماس تلفنی
تور کیش هتل گامبرون
تور کیش از تهران هتل گامبرون

تور کیش هتل گامبرون هتل های کیش از تهران جهت تور تهران به کیش با قیمت های متنوع در سایت قابل رزرو است. این جزیره با انواع قابلیت های خود فرصت های بسیاری را برای گردشگران فراهم کرده است و با توجه به همین امر اکنون یکی از محبوب ترین مقاصد توریستی گردشگری در ایران محسوب می شود. در میان تمام شیوه های سفر به این شهر سفر با تور کیش توانسته مورد استقبال بسیاری از مسافران واقع شود و دلیل این امر مزایایی است که در سفر با تور نصیب شما می شود.

البته خدمات تورها در سایت ها و آژانس های گردشگری مختلف متفاوت است. اگر می خواهید یکی از تور های مناسب با خدمات مطلوب را رزرو کنید می توانید به سایت سفر آس ۲۴ مراجعه کنید. سفر آس ۲۴ یکی از معتبر ترین سایت های برگزارکننده تور کیش است که با ارائه تنوع بالا و خدمات فوق العاده توانسته خدمت بزرگی به مسافران این شهر کند. در این سایت می توانید تورهای مختلفی را مشاهده کنید. تور کیش هتل گامبرون یکی از تورهای قرار گرفته در این سایت است که برای مسافران تهرانی امکان یک سفر راحت و مطلوب را فراهم می کند. پایتخت نشینان عزیز می توانند با رزرو این تور از خدماتی چون دریافت مبلغی برای تفریحات، ورودی مجموعه سافاری، پارک آبی، شهر بازی هایلند، رستوران موزیکال و کافه یخی برخوردار شوند.

از چه امکانات و خدماتی در تور کیش هتل گامبرون برخوردار هستید؟

هتل گامبرون کیش از هتل های نوساخته جزیره است که در سال ۱۳۹۵ به بهره برداری رسیده. این اقامتگاه در دو ساختمان بنا شده و دارای ۸۶ واحد اقامتی با امکانات مطلوب است. اتاق های دو تا چهار تخته و سوئیت های جونیور و رویال چهار نفره در این هتل برای شما قابل رزرو هستند.

رزرو تور کیش هتل گامبرون از تهران
اتاقهای هتل گامبرون

این اتاق ها با امکاناتی چون مبلمان، دراور، صندوق امانات، رخت آویز، سیستم اعلام و اطفاء حریق و دیگر لوازم ضروری مجهز شده اند. در فضای هتل نیز از امکاناتی چون تاکسی سرویس، فروشگاه، آرایشگاه، پارکینگ، آتلیه، اتاق چمدان، لاندری و غیره برخوردار خواهید بود.  همچنین والدینی که با کودکان خود سفر کرده اند می توانند با وجود پارک کودک در این هتل از بابت فرزندانشان آسوده باشند. از امکانات ورزشی هتل می توان به سالن بیلیارد و از امکانات غذا و نوشیدنی می توان به کافی شاپ، چایخانه سنتی و رستوران اشاره کرد. تمام این امکانات و خدمات هنگامی که به موقعیت مکانی هتل اضافه شود می تواند نویدگر یک اقامت مطلوب برای مسافران باشد.

تور کیش هتل گامبرون را با خدمات ویژه ما شامل آفر ویژه تفریحات جزیره رزرو نمایید .دسترسی به ساحل و مراکز خریدی چون مریم، ونوس و مرجان از مزایای لوکیشن این هتل است که راه شما را تا تفریح و خرید کوتاه می کند. اقامتی خوش در هتل گامبرون کیش در انتظار شماست. تور کیش هتل گامبرون را با پشتیبانی ما رزرو نمایید .

تور کیش هتل گامبرون را با قیمت عالی و خدمات و پشتیبانی سفرآس ۲۴ رزرو نمایید .

۵/۵ - (۴۳ امتیاز)

سوالات متداول تور هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون کیش هتلی سه ستاره است و کیفیت معمولی دارد. این هتل با قیمت پایین برای سفر های ارزان قیمت به کیش مناسب است.
خیر؛ بیشتر هتل های کیش خدمات نهار رایگان ندارند و هتل گامبرون نیز در بین این هتل هاست. اما این هتل صبحانه رایگان برای مسافران در نظر گرفته است.
سفرآس ۲۴ برای رزرو تور کیش خدماتی ویژه در کنار خدمات رزرو تور در نظر گرفته که شامل ۳۵۰ هزار تومان تخفیف در تفریحات کیش می باشد. خدمات هتل گامبرون برای مسافران نیز شامل صبحانه رایگان، پارکینگ، خدمات لاندری، سرویس رفت و برگشت فرودگاهی است.
بله، امکان رزرو تور هتل گامبرون کیش برای کودکان وجود دارد. قیمت تور برای کودکان معمولاً کمتر از قیمت تور برای بزرگسالان است.
هتل گامبرون کیش را در حوالی میدان ساحل، درحالی‌که کمتر از یک کیلومتر با مراکز خرید مریم، ونوس، مروارید و مرکز تجاری کیش فاصله دارد، پیدا می‌کنید.
قیمت اتاق‌های هتل گامبرون کیش بسته به نوع اتاق و تاریخ سفر متفاوت است. به طور کلی، قیمت اتاق‌های این هتل نسبتاً مناسب است.
بله، هتل گامبرون کیش امکاناتی مانند اتاق‌های مجهز به ویلچر، آسانسور، و سرویس بهداشتی مناسب برای افراد با محدودیت‌های جسمی دارد.

نظرات مسافران تورهتل گامبرون کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره برای رزرو تور هتل گامبرون
cover-order