سفرآس24

تور هتل ترنج کیش

تور کیش هتل ترنج : با توجه به تقاضای بالا برای سفر به این جزیره اکنون تور کیش از مبادی مختلف کشور توسط سایت های مختلفی برای رزرو تور جزیره عرضه می شود. تور کیش را همین حالا می توانید از سفرآس 24 تهیه کنید.

 

خدمات تور هتل ترنج کیش

مدت اقامت: دو شب و سه روز

قیمت تور هتل ترنج کیش

قیمت هوایی

تور کیش هتل ترنج از تهران

15,400,000 تومان

تور کیش هتل ترنج از مشهد

15,500,000 تومان

تور کیش هتل ترنج از اصفهان

15,080,000 تومان

تور کیش هتل ترنج از کرمانشاه

15,900,000 تومان

تور کیش هتل ترنج از تبریز

16,275,000 تومان

تور کیش هتل ترنج از ساری

15,700,000 تومان

تور کیش هتل ترنج از شیراز

14,100,000 تومان

تور کیش هتل ترنج از کرمان

14,140,000 تومان

تور کیش هتل ترنج از رشت

15,200,000 تومان

تور کیش هتل ترنج از گرگان

تماس تلفنی

تور کیش هتل ترنج از همدان

تماس تلفنی

تور کیش هتل ترنج از نوشهر

تماس تلفنی

تور کیش هتل ترنج از زاهدان

تماس تلفنی

تور کیش هتل ترنج از اهواز

15,200,000 تومان

تور کیش هتل ترنج از یزد

تماس تلفنی

تور کیش هتل ترنج

تور کیش هتل ترنج
تور کیش هتل ترنج

تور کیش هتل ترنج – جزیره زیبای کیش یکی از بهترین مقاصد تفریحی ایران است که سالانه مسافران بسیاری از طریق تور کیش هتل ترنج به سمت جنوب ایران  روانه می کند. این جزیره با فراهم آوردن فرصت های بی شماری برای سیر و سیاحت توانسته جذابیت بسیاری در نظر گردشگران داشته باشد.

سایت سفرآس ۲۴ امکان رزرو تور کیش را با تنوعی بی شمار و خدماتی فوق العاده برای شما فراهم کرده است مثل تور کیش از تهران هتل ترنج . این سایت با هدف آسان تر کردن سفر به جزیره مناسب ترین قیمت ها را عرضه کرده و با ارائه تورهای ارزان و لاکچری امکان سفر را برای تمام افراد با هر هزینه ای فراهم آورده است.

تور کیش را از مبادی مختلف مانند تور کیش از مشهد را نیز می توانید رزرو کنید.

تور کیش هتل ترنج یکی از تورهای محبوب عرضه شده در این سایت است که به صورت هوایی انجام می شود. بررسی تور کیش با هتل های متنوع و خدمات بی نظیر سفرآس۲۴ شما را برای سفر عالی به جزیره رهنون می کند .

این تور با توجه به اقامت در هتل های پنج ستاره تا دو ستاره به دسته تورهای لاکچری و ارزان قیمت تقسیم می شود. شما یکی از بهترین مقاصد توریستی را انتخاب کرده اید، در این هیچ شکی نیست.

حالا وقت آن است تا با انتخاب یک هتل لاکچری همه چیز را تکمیل کنید. تور کیش هتل ترنج یکی از تورهای لاکچری این سایت است که می تواند بهترین تجربه ها را در اختیار شما قرار دهد.

هر چند این هتل به اندازه کافی فرصت تفریحی برای شما فراهم می کند سایت سفر آس ۲۴ برای شما خدمات فوق العاده دیگری چون ورودی پارک آبی، شهر بازی هایلند، رستوران موزیکال، کافه یخی، سافاری، تخفیف قلعه وحشت و سینما شش بعدی را نیز در نظر گرفته است.

با این تفاسیر شما باید برای یک سفر بی نهایت لذت بخش آماده شوید.

تور کیش از مشهد، تمام فصول سال از مبادی مختلف کشور و در سایت های گوناگون برگزار می شود. اهالی شهر مشهد می توانند تور مورد نظر خود را در سایت سفرآس ۲۴ به راحتی رزرو کنند و یکی از بهترین سفرهای زندگی شان را پیش رو داشته باشند. شما می توانید با انتخاب یکی از هتل های لاکچری کیش لذت این تور را برای خود چند برابر کنید.

تور کیش هتل ترنج از مشهد یکی از منحصر به فرد ترین تورهای کیش از مشهد است که با خدماتی ویژه برای مسافران در دسترس قرار گرفته. این تور علاوه بر اینکه شما را مهمان اولین هتل دریایی خاورمیانه می کند بسیاری از تفریحات جذاب جزیره را نیز در اختیارتان می گذارد.

تور کیش هتل ترنج از شیراز یک تجربه متفاوت از کیش گردی است که بهترین خاطرات را برای شما رقم خواهد زد.

تور کیش را از مبادی مختلف مانند تور کیش از ساری را نیز می توانید رزرو کنید.

قدم گذاشتن روی آب های زلال خلیج فارس با تور کیش هتل ترنج

تور کیش هتل ترنج
تور کیش هتل ترنج

بی شک هتل ترنج کیش را می توان بهترین هتل این جزیره دانست. این هتل در سال ۱۳۹۴ در روی آب های خلیج فارس به بهره برداری رسید تا نویدگر اقامتی خاص و متفاوت برای مسافران جزیره مرجانی باشد. یکی از جذاب ترین هتل های این جزیره دیدنی، هتل ترنج است که می تواند حال و هوای هتل های دریایی تایلند را زنده کند. این هتل ۴ ستاره دارای ۴ سوئیت روی دریا می باشد که در ساحل شمال غربی جزیره کیش واقع شده است.

از امکانات هتل می توان به: رستوران ساحلی، کافی شاپ، فست فود ساحلی، رستوران بزرگ با کف شیشه ای شناور و رستوران کنار دریا اشاره کرد. غروب عالی و آب های آزاد خلیج فارس، سالن آبگرم، سالن بدنسازی کف شیشه ای، خانه بازی کودک، فروشگاه و گالری، سالن بیلیارد و غیره. این هتل با طراحی سنتی خود به صورت بته جقه یک نقش چشم نواز را روی دریا ترسیم کرده تا مهمانان خود را در اتاق هایی کف شیشه ای به قدم زدن روی آب دعوت کند. واحدهای اقامتی این هتل در دو فاز دریایی و ساحلی با نمای رو به دریا، رو به جزیره و رو به ترنج برای شما قابل انتخاب است.

ساختمان این هتل دارای دو فاز ساحلی و دریایی است که روی هم رفته ۱۰۰ واحد اقامتی با مدرن ترین تجهیزات و بهترین چشم اندازها را در بر می گیرد. اتاق های هتل به صورت هافبرد در اختیار مهمانان قرار می گیرد و با بالکن و کف شیشه ای برای مهمانان بسیار جذاب خواهد بود.

تجهیزاتی که در این واحدهای اقامتی در اختیار خواهید داشت شامل تمام امکانات ضروری و رفاهی مورد نیاز شما می شود. لیستی از امکانات تفریحی، رفاهی و غذاخوری نیز در این هتل تعبیه شده که نوید یک اقامت منحصر به فرد را به شما خواهد داد.

شما می توانید در این هتل غذای خود را در رستورانی که روی دریا بنا شده میل کنید و از تماشای آب های زلال خلیج فارس هنگام صرف غذا لذت ببرید. تور کیش هتل ترنج می تواند یکی از فوق العاده ترین سفرهای زندگی شما باشد. شما می توانید با رزرو تور کیش از مشهد هتل ترنج می توانید از اقامت در این هتل زیبا لذت ببرید. برای اکثر هتل ها به خصوص هتل ترنج غذ ا و نوشیدنی و خدماتی که به همراه آن ارائه می شود، تاثیر زیادی بر موفقیت کسب و کار دارد. یکی از بزرگترین جنبه های تعطیلات، غذاها و نوشیدنی های فوق العاده ای است که مهمانان امیدوارند از آن لذت ببرند. با توجه به اینکه اغلب مشتریان به آن علاقه زیادی دارند، هتل شما نمی‌تواند تجربه‌ای پایین‌تر در این زمینه ارائه دهد. در اینجا چهار نکته برای درست کردن خدمات غذا و نوشیدنی و جلب رضایت مهمانان آورده شده است:

تور کیش را از مبادی مختلف مانند تور کیش از کرمان را نیز می توانید رزرو کنید.

مطابق با سلایق مسافران تور کیش هتل ترنج تنظیم می شود

مردم به طور فزاینده ای کنجکاو می شوند و نگران این هستند که غذایشان از کجا می آید و چگونه در بشقابشان می رسد. همانطور که مسافران شروع به تمرکز بیشتر روی سلامتی می کنند، آنها به سمت گزینه های غذایی محلی و خانگی روی می آورند. این امر به ویژه در آسیا رایج است، جایی که ۴۸ درصد از مصرف کنندگان چینی می گویند به دلایل بهداشتی ترجیح می دهند در خانه آشپزی کنند.

نکته مهم در اینجا این است که غذاهای هتل باید همیشه با کیفیت تر از رستوران باشد، با تمرکز بر محصولات محلی و زیبایی شناسی که برای توده های فیس بوک و اینستاگرام جذاب باشد. آن را به عنوان یک امتیاز برای هتل در نظر بگیرید. هرچه غذای هتل بهتر به نظر برسد، بازاریابی رایگان بیشتری از مشتریانی که عکس‌ها را پست می‌کنند و کسب‌وکارتان را برچسب‌گذاری می‌کنند، دریافت خواهید کرد.

هتل ترنج از اینکه با منوی خود کمی «متفاوت» است نمیترسد

در نهایت مردم برای تجربه چیزهای جدید و ایجاد خاطرات ماندگار سفر می کنند. غذا می تواند به شدت با هر دو مرتبط باشد. اگر مسافران در مقصدی هستند که قبلاً هرگز به آنجا نرفته‌اند، به احتمال زیاد می‌خواهند طعم فرهنگ محلی را تجربه کنند. افراد همچنین در تعطیلات بیشتر مستعد این هستند که تکانشی و تجربی باشند، بنابراین هرچه منوی شما فرصت های بیشتری به آنها بدهد بهتر است.

رفتار مناسب کاکنان در تور کیش هتل ترنج

رستورانها تور کیش در هتل ترنج
رستوران هتل ترنج کیش

خدمات عالی به مشتریان نیمی از نبرد در رستوران و/یا بار هتل ترنج است. ضروری است که تا حد امکان پذیرای مسافرانی باشید که برای صرف غذا یا نوشیدنی می نشینند. این اقدام ساده ای است که باید انجام دهید، اما نه چیزی که همیشه توسط کارکنان هتل دنبال می شود.

با همه مهمانان یکسان رفتار میشود. اجازه نمیدهد ظاهر یا لباس شما را به سمت اولویت دادن به مشتریان خاص بر دیگران سوق دهد.

در اینجا مواردی وجود دارد که باید به خاطر بسپارید:

هتل ترنج کیش به مشتری خود احترام میگذارد

کاری کنید که مهمانتان احساس مهم بودن کند و این کار را صادقانه انجام دهید. آنها سزاوار توجه کامل شما و رفتار مودب و دوستانه شما هستند

هتل ترنج کیش صادق است

هیچ کس دوست ندارد اعتمادش بدیهی انگاشته شود، بنابراین بیش از حد تعهد نکنید یا زیر قولتان نروید. مشتریان معمولا صداقت را ترجیح می دهند.

هتل ترنج کیش مسئولیت را بر عهده میگیرد

اگر مشکلی پیش آمد، مالک آن باشید. حتی اگر شما مشکلی را نمی بینید اما مشتری می بیند، باید مسئولیت موقعیت را بپذیرید و هر کاری که می توانید برای حل مشکل او انجام دهید، به جای این که نگرش “مشکل آنهاست”.

تور کیش را از مبادی مختلف مانند تور کیش از تبریز را نیز می توانید رزرو کنید.

رستوران های با کیفیت ویژه تور کیش هتل ترنج

رستوران هتل شما باید سازگار باشد و با بقیه دارایی شما منعکس شود، اما همچنین باید بتواند به عنوان یک نهاد جداگانه عمل کند تا تجارت را به حداکثر برساند . بدیهی است که برای یک هتلدار سخت است که همان دقت و توجه به جزئیات را داشته باشد که رستوران داران متعهد دارند. اما مصرف‌کننده امروزی می‌تواند در عرض چند ثانیه به محدودیت‌های یک رستوران پی ببرد و به راحتی از یک تجربه غذاخوری متوسط اجتناب کند.

یک تاکتیک ساده که می‌توانید از آن استفاده کنید این است که به هر رستوران و بار در هتل خود نام و صفحات رسانه‌های اجتماعی اختصاص دهید، جایی که مهمانان و افراد محلی می‌توانند از فعالیت‌هایی جدا از آنچه در بقیه قسمت‌های هتل اتفاق می‌افتد لذت ببرند. در مورد فضاهای هتل خود فکر کنید و ببینید که آیا می‌توانید فضاهایی را برای استفاده از خدمات غذا و نوشیدنی خود تغییر دهید.

شما همچنین باید سعی کنید قیمت های خود را تا حد امکان معقول کنید. قیمت‌های پایین‌تر، مکان‌های عمومی و اجتماعی هتل را بیشتر به یک مکان ملاقات و مقصد همه‌کاره برای مردم محلی تبدیل می‌کند.

تور کیش را از مبادی مختلف مانند تور کیش از رشت را نیز می توانید رزرو کنید.

فضای داخلی هتل ترنج کیش در تور ارسالی

تور کیش هتل ترنج
اتاق هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش در اتاق ها و فضای داخلی دارای بهترین و مدرن ترین امکانات است که چیزی فراتر از یک هتل پنج ستاره را در اختیار شما قرار می دهد. انواع امکانات ورزشی، تفریحی، رفاهی، غذا و نوشیدنی برای شما در این هتل آماده شده است.

این هتل در دو رستوران مجلل که یکی از آنها روی دریا بنا شده از مهمان خود پذیرایی می کند.

اگر چه این هتل را با قیمت بالاتری نسبت به دیگر هتل ها رزرو خواهید کرد اما مطمئن باشید لذت شما چیزی بیشتر از آن است که هزینه کرده اید.  تور کیش از تهران در هتل ترنج یک تور لاکچری است که می تواند بهترین اتفاق زندگی شما باشد. بهترین ها را از خود دریغ نکنید

۴.۶/۵ - (۴۵ امتیاز)

سوالات متداول تور هتل ترنج کیش

صبحانه و نهار رایگان، استفاده از مجموعه ی آبی و سالن بدنسازی، ترنسفر رایگان با دوج دورانگو و اینترنت
برای رزرو ارزان تر تور کیش هتل ترنج می توانید در زمان هایی که جزیره خلوت تر است اقدام کنید یا اینکه به دنبال تو لحظه آخری کیش باشید. این گونه میتوانید یک تور ارزان تر را تجربه کنید.
هتل پنج ستاره ترنج کیش فقط نهار را رایگان ارائه می کند.

نظرات مسافران تورهتل ترنج کیش

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره برای رزرو تور هتل ترنج
cover-order