سفرآس24

تور هتل ویدا کیش

تور کیش هتل ویدا در میان مقاصد گردشگری ایران توانسته با ایجاد فرصت های فوق العاده نظر بسیاری از مسافران را جلب کند. این جزیره زیبا علاوه بر داشتن مناطقی چشم نواز با ایجاد مجموعه های تفریحی توانسته مورد استقبال بسیاری از گردشگران قرار گیرد. برای تهیه تور کیش همین الآن اقدام کنید.

خدمات تور هتل ویدا کیش

مدت اقامت: دو شب و سه روز

قیمت تور هتل ویدا کیش

قیمت هوایی

تور کیش هتل ویدا از تهران

6,430,000 تومان

تور کیش هتل ویدا از مشهد

6,530,000 تومان

تور کیش هتل ویدا از اصفهان

6,110,000 تومان

تور کیش هتل ویدا از کرمانشاه

6,930,000 تومان

تور کیش هتل ویدا از تبریز

7,305,000 تومان

تور کیش هتل ویدا از ساری

6,730,000 تومان

تور کیش هتل ویدا از شیراز

5,130,000 تومان

تور کیش هتل ویدا از کرمان

5,170,000 تومان

تور کیش هتل ویدا از رشت

6,230,000 تومان

تور کیش هتل ویدا از گرگان

تماس تلفنی

تور کیش هتل ویدا از همدان

تماس تلفنی

تور کیش هتل ویدا از نوشهر

تماس تلفنی

تور کیش هتل ویدا از زاهدان

تماس تلفنی

تور کیش هتل ویدا از اهواز

6,230,000 تومان

تور کیش هتل ویدا از یزد

تماس تلفنی

تور کیش هتل ویدا

تور کیش هتل ویدا کیش شهر پهناوری نیست و حدود ۹۰ کیلومتر مربع مساحت دارد اما در دل خود جاذبه های بسیاری را جای داده  و خود را به عنوان یکی از بهترین مقاصد توریستی ایران مطرح کرده است. با در نظر گرفتن این مسائل تور کیش اکنون یکی از تورهای پرطرفدار داخلی است که مسافران زیادی متقاضی آن هستند.

تور کیش هتل ویدا

تور کیش از مبادی مختلف کشور برگزار می شود. تور کیش یکی از پرطرفدارترین تور های داخلی است که اینجا با هتل ویدا عرضه می شود.

تهران یکی از شهرهایی است که با توجه به داشتن متقاضی بالا تورهای متنوعی را برای سفر به جزیره به خود اختصاص داده است. تور کیش هتل ویدا یکی از تور های لاکچری و فوق العاده است که با خدمات ویژه برای شما قابل رزرو می باشد.

این تور به ویژه برای کسانی که علاقه مند به تفریحات جذاب کیش هستند می تواند انتخاب مناسبی باشد. خدماتی که تور کیش هتل ویدا ارائه می دهد شامل بسیاری از مراکز تفریحی جزیره است که می تواند بهترین لحظات را برای شما رقم بزند.ورودی پارک آبی، سافاری، شهر بازی هایلند، رستوران موزیکال، کافه یخی، تخفیف قلعه وحشت و سینما شش بعدی از مهم ترین خدمات این تور برای رزرو کنندگان است. مدت اقامت شما تور کیش هتل ویدا دو شب و سه روز می باشد و به توجه به مسافت طولانی و برای راحتی مسافران به صورت هوایی صورت می گیرد.

تور کیش هتل ویدا لوکس با بهترین امکانات

تور کیش هتل ویدی با استخر و سونا

تور کیش هتل ویدا کیش یکی از هتل های مجلل و نوساز جزیره است که در سال ۱۳۹۶ به بهره برداری رسیده. این اقامتگاه در لیست هتل های پنج ستاره جزیره قرار دارد و با ارائه امکانات و خدمات مناسب اقامتی لذت بخش را نصیب مهمانان خود می کند.

هتل ویدا در ۱۰ طبقه و مطابق با استاندارهای روز دنیا طراحی شده و فضایی لوکس و خوش ساخت را در برابر مهمانان تور کیش از تهران هتل ویدا قرار می دهد. واحدهای اقامتی این هتل به صورت های اتاق های دو تا سه تخته و سوئیت های سه نفره در کیفیت های رو به دریا و استاندارد در لیست رزرو شما قرار دارد.

این واحدها همگی با تجهیز به امکاناتی چون IPTV ، یخچال ، رخت آویز ، چای ساز ، کمد لباس و خدماتی از قبیل مینی بار و روم سرویس در اختیار شما قرار خواهد داشت.در این هتل لیستی از امکانات ضروری ، رفاهی ، تفریحی و غذاخوری را در اختیار خواهید داشت که آتلیه ، زمین ورزشی ، سالن ورزشی ، پارک کودک ، استخر ، سونا ، جکوزی ، ماساژ ، فضای سبز و آرایشگاه از مهم ترین آن ها است.

موقیعت مکانی هتل را از دیگر مزایای آن است که دسترسی به بسیاری از مراکز خرید و ساحل دریا را به راحتی برای مهمانان تور کیش هتل ویدا فراهم می کند. با اقامت در هتل ویدا می توانید بهترین لحظات را برای خود رقم بزنید.

تور کیش را از مبادی مختلف مانند تور کیش از مشهد را نیز می توانید رزرو کنید.

تور کیش هتل ویدا از کجا تهیه کنیم ؟!

تور کیش هتل ویدا

تور کیش هتل ویدا از مشهد یکی از بهترین تورهای قابل رزرو برای مشهدی هاست که با خدماتی چون پرداخت ورودی مراکز تفریحی چون شهر بازی هایلند با شارژ کارت برای هر نفر، پارک آبی، مجموعه سافاری همراه با ترنسفر و ورودی رستوران موزیکال و کافه یخی کیش همراه با تخفیفاتی در منوی غذا در این سایت عرضه شده است.

تور کیش از شیراز برای اهالی این شهر در هتل های پنج تا دو ستاره جزیره قابل رزرو است و شامل قیمت های مختلفی می شود. تور کیش هتل ویدا از شیراز  یک تور با اقامت در هتلی پنج ستاره با بهترین امکانات و خدمات می باشد.از آنجا که ویژگی های اقامتگاه تأثیر زیادی در کیفیت سفر شما خواهد گذاشت بهتر است با کسب اطلاعات راجع به هتل های کیش تور خود را در هتل مورد نظرتان انتخاب کنید. اطلاعات راجع به هتل های کیش در همین سایت برای شما در دسترس قرار گرفته است.تور کیش هتل ویدا از ساری یکی از تورهای فوق العاده با اقامت در هتلی پنج ستاره است که خدماتی ویژه را شامل می شود.

سایت سفر آس ۲۴ با سال ها تجربه در این زمینه تور کیش از تبریز را در سایت خود با متنوع ترین قیمت ها و در بهترین هتل های جزیره برگزار می کند. این تور می تواند با توجه به هتل انتخابی شما دارای قیمت های متفاوتی باشد.

۴.۶/۵ - (۳۸ امتیاز)

سوالات متداول تور هتل ویدا کیش

هتل پنج ستاره ویدا کیش در بلوار موج قرار دارد؛ این یعنی شما تا ساحل فاصله کمی دارید. همچنین در این هتل با بازار های کیش نیز فاصله کمی دارید
هتل ویدا کیش یکی از بی نظیرترین هتل‌های جزیره کیش می باشد و همین امر سبب شده که بهترین خدمات از جمله صبحانه سلف سرویس مجلل ، سرو چای داخل اتاق بصورت رایگان را دارا باشد. رزرو تور کیش با قیمت عالی رزرو نمایید
هتل ویدا کیش جزو چهار هتل برتر کیش از نظر کیفیت است. این هتل پنج ستاره خدمات و امکانات عالی برای اقامت در کیش و لذت بردن از این اقامت دارد. این هتل صبحانه و اینترنت رایگان دارد و همچنین استفاده از مجموعه آبی در این هتل قابل انجام است.
در مجموع تمامی اتاق‌های هتل ویدا بسیار شیک هستند. اما پیشنهاد ما اتاق‌های استاندارد و لوکس روبه دریا می باشد.

نظرات مسافران تورهتل ویدا کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره برای رزرو تور هتل ویدا
cover-order