کدام یک از هتل های شیراز را رزرو کنم؟

0

چکیده : برای سفر به یک شهر توریستی مانند شیراز، انتخاب مکان مناسب برای اقامت یکی از بزرگ ترین دغدغه‌های گردشگران است. برای گردشگرانی که از شهر زیبای شیراز دیدن می‌کنند، بهترین  هتل‌های شیراز در دسته هتل‌هایی قرار دارند که امکانات کامل، قیمت مناسب، موقعیت مکانی عالی و مزیت‌های دیگر را ارائه می‌دهند. هر ساله شیراز پذیرای گردشگران داخلی و خارجی زیادی است، آگاهی از بهترین هتل های شیراز به شما کمک می‌کند تا در این سفر خاطره‌انگیز دچار استرس و اضطراب کمتری از بابت محل اقامت خود باشید.

برای سفر به یک شهر توریستی مانند شیراز، انتخاب مکان مناسب برای اقامت یکی از بزرگ ترین دغدغه‌های گردشگران است. برای گردشگرانی که از شهر زیبای شیراز دیدن می‌کنند، بهترین  هتل‌های شیراز در دسته هتل‌هایی قرار دارند که امکانات کامل، قیمت مناسب، موقعیت مکانی عالی و مزیت‌های دیگر را ارائه می‌دهند. هر ساله شیراز پذیرای گردشگران داخلی و خارجی زیادی است، آگاهی از بهترین هتل های شیراز به شما کمک می‌کند تا در این سفر خاطره‌انگیز دچار استرس و اضطراب کمتری از بابت محل اقامت خود باشید. 

۴ مورد از بهترین هتلهای شیراز

هتل‌های پنج‌ستاره لوکس زیادی در شهر شیراز وجود دارند که با امکانات درجه یک خود یک سفر عالی را برای شما فراهم می‌کنند. هتل‌های شیراز مطابق با معیار‌ها و استاندارد‌های جهانی ساخته شده‌اند و امکانات آن‌ها انتظارات شما را از اقامتی مجلل برآورده می‌کند. در اینجا تعدادی از بهترین هتل‌های پنج ستاره شیراز را مشاهده می‌کنید:

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز یکی از بهترین پنج ستاره‌های شیراز به حساب می‌آید که در شمال شهر و نزدیک به دروازه قرآن واقع شده است. این هتل دارای ۱۵۸ اتاق در ۱۴ طبقه ساخته شده است. این مجموعه با رستوران‌های بی‌نظیر و ارائه غذا‌های باکیفیت ایرانی، ایتالیایی و دریایی با چشم‌اندازی بی‌نظیر از افق شهر شیراز، تجربه‌ای فراموش نشدنی را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. در طبقه ششم می‌توانید به رستوران گردان شیراز دسترسی داشته باشید.

این مطالب هم میتونه جذاب باشه !

کرج کجا بریم؟

تمامی امکانات و خدمات هتل شیراز مطابق با استاندارد‌های بین‌المللی هتل‌های پنج ستاره طراحی شده‌اند. این هتل خدمات و امکانات مختلفی از جمله اتاق بیلیارد، استخر رایگان، اینترنت نامحدود، سالن بدنسازی، ترانسفر فرودگاهی، اتاق بازی کودکان و… را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. اغراق نیست اگر بگوییم هتل بزرگ شیراز بهترین هتلی است که می‌توان بر روی اقامت بی‌نظیر آن در شیراز حساب باز کرد.

هتل زندیه شیراز

یکی از مجلل‌ترین هتل‌های شیراز، هتل پنج ستاره زندیه است که از سال ۱۳۹۴ پذیرای مسافران و توریست‌های زیادی بوده است. پرسنل مجرب و آموزش‌دیده هتل زندیه در تلاش هستند تا با ارائه بهترین خدمات، میزبانی شایسته و درخور مسافران این شهر ارائه دهند و تجربه‌ای شگفت‌انگیز را برای آن‌ها رقم بزنند.

از امکانات هتل زندیه می‌توان به حمام سنتی ایرانی، مینی‌بار، سالن بدنسازی مجهز، استخر، سونا و جکوزی، اتاق کنفرانس و فروشگاه صنایع دستی اشاره کرد. یکی دیگر از خدمات ویژه هتل زندیه، اتاق ماه عسل است که شامل: طراحی و ایجاد فضای دلنشین، سرویس اتاق، گل‌آرایی و… می شود.موقعیت مرکزی هتل زندیه و دسترسی آسان به جاذبه‌های شیراز از دیگر نکات مثبت این هتل است.

هتل چمران شیراز

هتل بزرگ چمران یکی از مرتفع‌ترین هتل‌های ایران و بلندترین هتل شیراز به حساب می‌آید که در منطقه‌ای خوش آب و هوا واقع شده است. این هتل دارای ۲۵۰ اتاق در ۳۰ طبقه است که چشم‌اندازی بی‌نظیر از شهر شیراز را به مهمانان ارائه می‌دهد. طراحی داخلی هتل بسیار مجلل است و سوئیت‌ها و اتاق‌های مهمان به گونه‌ای تزئین شده‌اند که آرامش و آسایش را برای مسافران فراهم می‌کند.

هتل چمران شیراز دارای رستوران‌های زیادی مانند: گریل رستوران، رستوران پانوراما، رستوران سنتی و… است که مهمانان می‌توانند از غذا‌های لذیذ ایرانی و بین‌المللی همراه با موسیقی زنده لذت ببرند. علاوه بر امکانات اولیه‌ای که در تمامی هتل‌ها قابل دسترس است، هتل چمران به مجموعه ورزشی مجهز و پیشرفته، حمام مغربی، آروماتراپی تخصصی با روغن‌های معطر، آتلیه عکاسی، بوتیک لباس و آرایشگاه زنانه و مردانه نیز مجهز شده است.

هتل پرسپولیس شیراز

اگر می‌خواهید اقامتی فراموش نشدنی و راحت را در یکی از بهترین و مجلل‌ترین هتل‌های شیراز سپری کنید، هتل پرسپولیس انتخاب بسیار مناسبی برای شماست. این هتل پنج ستاره که در قلب شهر شیراز واقع شده از سال ۱۳۸۴ پذیرای مسافران شیراز بوده است. ساکنین می‌توانند تنها با ۴ دقیقه پیاده روی از هتل به حافظیه شیراز برسند.

بهترین هتلهای 4 ستاره شیراز از نظر مسافران

این مطالب هم میتونه جذاب باشه !

طیف گسترده‌ای از بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌ها در شیراز وجود دارد. بهترین هتل‌های شیراز که در دسته 4 ستاره قرار گرفته‌اند، عبارتند از:  

هتل آریو برزن

این هتل یکی از بهترین چهار ستاره‌های شیراز به حساب می آید.  هتل آریو برزن با 51 واحد اقامتی و اتاق در 5 طبقه و مدرن ترین خدمات، پذیرای مهمانان و توریست‌های زیادی بوده است. اگرچه این هتل در سال 1379 افتتاح شد، اما در سال 1390 به طور کامل بازسازی شد. از امکانات این هتل می‌توان به اینترنت، پارکینگ، آژانس مسافرتی، صبحانه، تاکسی سرویس، صندوق امانات، پذیرش شبانه‌روزی، کافی‌نت، کافه تریا، سالن بیلیارد و موارد دیگر اشاره کرد. این هتل در فاصله کوتاهی از زندیه، حافظیه، سعدیه، حرم حضرت شاهچراغ، باغ جهان نما و دیگر جاذبه‌های شهر شیراز قرار دارد.

هتل پارک سعدی شیراز

هتل پارک سعدی شیراز یکی دیگر از هتل‌های 4 ستاره معروف شهر شیراز با زیربنای تقریبی 4000 متر مربع است که با استانداردهای بین المللی هتلداری پذیرای گردشگران و مسافران این شهر است. این هتل در سال 1341 افتتاح شد، اما مدیریت در  سال 1396 به طور کامل بازسازی آن را آغاز کرد.

این هتل دارای امکانات مختلفی از جمله رستوران‌های ایرانی و بین‌المللی، کافی‌شاپ، اتاق کنفرانس و جلسات، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، پارکینگ، اینترنت و … است. همچنین این هتل در فاصله کوتاه و مناسبی از حافظیه، سعدیه، آرامگاه خواجوی کرمانی، لونا پارک شیراز، مرکز تفریحی کوهپایه، باغ ارم، پارک آزادی و سایر جاذبه‌های شهر قرار دارد.

هتل کریمخان شیراز

هتل کریم‌خان زند در سال 1392 براساس استانداردهای روز جهانی در صنعت هتلداری افتتاح شد و یکی از جدیدترین هتل‌های 4 ستاره شیراز به حساب می‌آید. این هتل شش طبقه، ۶۳ اقامتگاه و اتاق مهمان دارد و ساختمان کاملاً نوساز و بازسازی شده است. این هتل در شیراز که به سبک قدیمی و سنتی آجری طراحی شده است، در نگاه اول با ترکیبی از سبک معماری سنتی و مدرن الهام بخش شما خواهد بود.

هتل کریمخان دسترسی آسان و راحت مسافران و مهمانان را به مجموعه زندیه که شامل: ارگ کریمخانی، بازار وکیل، مسجد وکیل و حمام وکیل فراهم می‌آورد. به علاوه مسافران و گردشگران می‌توانند به سایر جاذبه‌های تاریخی همچون خانه زینت‌الملک، مسجد نصیرالملک و شاهچراغ دسترسی راحتی داشته باشند. از امکانات این مجموعه همچون دیگر هتل‌های شیراز می‌توان به پذیرش 24 ساعته، فروشگاه و غرفه فروش سوغاتی و صنایع دستی، اینترنت، پارکینگ، رستوران و کافه تریا، سالن کنفرانس و اجتماعات اشاره کرد.

هتل الیزه شیراز

هتل الیزه در شیراز از 4 ستاره‌های معروفی است که با بهبود کیفیت اسکان خود توانسته نیاز میهمانان و توریست‌ها را به خوبی برآورده سازد. این هتل در ناحیه معالی آباد واقع شده و به نمایشگاه شهر شیراز نیز نزدیک است. پرسنل این هتل آموزش‌های لازم را برای ارائه یک میزبانی کاملا حرفه‌ای از گردشگران دیده‌اند و با رفتاری کاملا مودبانه و صمیمی در افزایش رضایتمندی مشتریان و مسافران با موفقیت عمل کرده‌اند. 

رزرو بهترین هتلهای شیراز 

هتل‌های شیراز را می‌توان از بهترین و مجلل‌ترین مراکز اقامتی دانست که اقامتی بی‌نظیر و راحت را برای توریست‌ها و گردشگران مهیا می‌کند. اگر دوست دارید در محیطی آرام و در عین حال دنج سفر خود را پشت سر بگذارید و همواره از خاطرات خوش خود یاد کنید، باید هنگام رزرو علاوه بر سطح کیفی هتل به سطح انتظارات خودتان نیز توجه داشته باشید. رزرو هتل از طریق یک مرکز رزرواسیون معتبر و آنلاین همچون سیتا به مسافران و گردشگران کمک می‌کند تا انتخابی هوشمندانه داشته باشید و به آنچه از یک هتل انتظار دارید، دست یابید. 

4/5 - (1 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.