بهترین رستوران های قطر با طعم غذاهای سنتی

بهترین رستوران های قطر
0

قطر، کشوری واقع در غرب آسیا با مساحتی در حدود ۱۱٬۵۸۱ کیلومتر مربع است. کشور قطر که در طول سال‌های متمادی توانسته جزو بهترین‌ها در زمینه تولید ناخالص داخلی و ملی باشد، در سال جاری به عنوان میزبان جام‌جهانی انتخاب شده است.

همین امر سبب شده است تا گردشگران بسیاری این کشور را برای یک مسافرت چند روزه انتخاب کنند؛ در چنین شرایطی، بازدید از اماکن گردشگری و رستوران‌گردی‌ها بیشتر از قبل اوج می‌گیرد.

بسیاری از رستوران‌های قطر را می‌توان جزو بهترین رستوران‌های جهان معرفی کرد؛ زیرا در این رستوران‌ها می‌توانید غذاها را با طعم سنتی و اصیل‌شان امتحان کنید. در ادامه سعی کردیم به معرفی بهترین رستوران های قطر در شهر دوحه و معروف ترین غذاهای سنتی قطر بپردازیم.

معرفی بهترین رستوران های قطر در شهر دوحه

کشور قطر و پایتخت آن شهر دوحه از بهترین رستوران‌های محلی، سنتی و خارجی برخوردار است؛ به‌گونه‌ای که سفر به قطر می‌تواند نیازهای غذایی شما را به‌عنوان یک گردشگر که به مدت کوتاهی در این کشور اقامت دارید برطرف کند.

در بخش معرفی بهترین رستوران های قطر در شهر دوحه، قصد داریم شما را با بهترین رستوران های این کشور که در شهر دوحه استقرار دارند، آشنا کنیم. برخی از بهترین رستوران های حال حاضر در قطر عبارت‌اند از:

این مطالب هم میتونه جذاب باشه !

رستوران هاکاسان

یکی از رستوران‌های مستقر شده در سنت رجیس دوحه، رستوران هاکاسان است. همان‌طور که از نام این رستوران پیداست، هاکاسان یک رستوران چینی با غذاهای سنتی همان کشور است که بهترین سرآشپزهای دنیا را در اختیار دارد.

یکی از بهترین رستوران‌های چینی در قطر که می‌توانید طعم غذاهای سنتی چینی را در آن امتحان کنید، هاکاسان است. این رستوران مستقر شده در دوحه، در لیست بهترین رستوران های قطر نیز قرار گرفته است.

این مطلب هم میتونه جذاب باشه !

رستوران لا مار

بعید می‌دانیم بتوانید خوشمزه‌تر از میگوهایی که در رستوران لا مار سرو می‌شود، در رستورانی دیگر پیدا کنید؛ همچنین منظره بسیار زیبا و فضای لوکس این رستوران می‌تواند شما را برای میل کردن حتی یک وعده غذایی ترغیب کند.

از جمله غذاهای سنتی و محلی که در این رستوران طبخ می‌شود می‌توان به انواع سوشی‌ها و گوشت‌های کبابی که با زغال تهیه می‌شوند اشاره کرد. لا مار، غذاهای سنتی از کشورهای مختلف همانند پرو و ژاپن را در منوی خود دارد.

رستوران موریموتو

کیفیت و طعم، دو مورد از مهم‌ترین اولویت‌های این رستوران ژاپنی هستند. در کنار کیفیت و طعم بسیار خوب غذاهای این رستوران، فضای داخلی و دکوراسیون جذاب آن هم می‌تواند در جذب گردشگران بسیار تاثیرگذار عمل کند.

موریموتو یک رستوران ژاپنی در دوحه قطر است که در طبخ غذاهای ژاپنی مثل انواع سوشی‌ها تبحر خاصی دارد؛ ماساهارو موریموتو سرآشپز معروف این رستوران است.

رستوران ادویه

این مطالب هم میتونه جذاب باشه !

اگر به دنبال یک رستوران کاملا سنتی در دوحه قطر هستید، رستوران ادویه را به شما پیشنهاد می‌کنیم. سرآشپزهای رستوران ادویه، غذاهایی را طبخ می‌کنند که در آن‌ها از انواع ادویه‌های جنوب شرقی آسیا استفاده می‌شود. بدون شک، در این رستوران غذاهایی را امتحان می‌کنید که مزه‌ آن‌ها تا مدت‌ها در زیر زبان شما باقی خواهد ماند.

رستوران برادران افغان

یکی از رستوران‌های سنتی که غذاهای افغانی و عربی سرو می‌کند، رستوران برادارن افغان است. این رستوران با در اختیار داشتن 8 شعبه در قطر از محبوبیت بسیار زیادی در بین افراد برخوردار است؛ همچنین غذاهای افغانی و خاورمیانه‌ای به صورت کاملا حلال در این رستوران طبخ می‌شوند.

رستوران پریسا

باکیفیت‌ترین غذاهای ایرانی در دوحه قطر را می‌توانید در رستوران ایرانی پریسا نوش‌جان کنید. اگر بعد از گشت‌وگذارهای طولانی در شهر دوحه، هوس یک پرس جوجه‌کباب کرده‌اید، می‌توانید به رستوران ایرانی پریسا که انواع غذاهای سنتی را سرو می‌کند، بروید.

در رستوران ایرانی پریسا انواع کباب‌ها، خورشت‌ها، آش‌ها و نوشیدنی‌ها مثل شربت زعفران و گل محمدی با بهترین دستورالعمل‌ها طبخ و برای شما سرو می‌شوند.

رستوران واین

رستوران واین در دوحه قطر، یکی دیگر از بهترین رستوران‌های سنتی این کشور است. این رستوران با طبخ معروف ترین غذاهای سنتی در قطر به شهرت رسیده است. اگر دوست دارید با مدل میزبانی و غذاهای سنتی کشور قطر آشنا شوید، به طور قطع این رستوران یکی از صدها رستوران مستقر در قطر است که به شما پیشنهاد می‌کنیم. کبسا، محبوس و کباب گوشت دنده از انواع غذاهای پرطرفدار محلی و سنتی رستوران واین هستند.

معروف ترین غذاهای سنتی در قطر

قطر هم تقریبا جزو آن دسته از کشورهایی است که غذاهای سنتی بسیاری دارد. بعضی از این غذاها با دیگر کشورهای عربی مشترک هستند؛ اما نوع طبخی که دارند، می‌تواند در طعم و مزه آن‌ها تفاوت ایجاد کند.

معروف ترین غذاهای سنتی در قطر عبارت‌اند از:

  • کباب بره معروف عربی به نام قوزی
  • کدوی شکم‌پر با گوشت به نام کوسا محشی
  • لوقمات
  • مدروبا
  • مجبوس
  • بلالیت
  • مرگوگ
  • هریس
  • لوقمات
  • سالونا

کلام آخر

در مقاله فوق، تمام سعی و تلاشمان بر این بود که شما را با معرفی بهترین رستوران های قطر در شهر دوحه و معروف ترین غذاهای سنتی در قطر آشنا کنیم. در رستوران‌های دوحه انواع غذاهای ژاپنی و چینی گرفته تا انواع غذاهای ایرانی، عربی و افغانی سرو می‌شوند.

وجود رستوران‌هایی که غذاهای سنتی ملیت‌های مختلف را سرو می‌کنند، می‌توانند بخشی از مقاصد گردشگری شما باشند؛ در واقع این امر می‌تواند یکی از ویژگی‌های مثبت در جریان سفر شما به قطر باشد. از این طریق می‌توانید با غداهای سنتی انواع کشورها آشنا شوید. سایت فلای تودی با در اختیار داشتن تیم پشتیبانی 24 ساعته و ضمانت ارزان‌ترین بلیط هواپیما برای سفرهای داخلی و خارجی، به‌عنوان یکی از بهترین‌ مجموعه‌ها در حوزه گردشگری شناخته می‌شود. برای سفرتان به قطر می‌توانید از این تیم درجه‌ یک کمک بگیرید.

4/5 - (1 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.