راهنمای خرید ارزان در آنتالیا

خرید ارزان در آنتالیا
0

خرید یک فعالیت مهم برای هر کسی است که از مکانی با فرهنگ متفاوت بازدید می کند. وقتی به خرید می روید، دوست دارید فرهنگ محلی را دنبال کنید و مقداری از آن را با سوغاتی به خانه بیاورم.

یکی دیگر از مزایای خرید در مکان های مختلف این است که می توانید برندهای معروف بین المللی را بسیار ارزان تر خریداری کنید. مهمتر از آن، می توانید صنایع دستی زیادی را در مغازه های محلی پیدا کنید که در هیچ جای دیگری نمی توانید پیدا کنید.

در اینجا پیشنهادات من برای خرید ارزان در آنتالیا است. شما نمی توانید در مقابل خرید برخی از این محصولات مقاومت کنید. آنتالیا شهر بسار زیبایی است .

کالیچی

کالیچی در حال حاضر یک مکان توریستی و تاریخی است که باید در سفر خود به آنتالیا به آنجا بروید. به شما توصیه می کنم روزی به آنجا بروید که زمان زیادی دارید، زیرا کل روز را صرف تصمیم گیری در مورد خرید کیف یا حلقه و یا اینکه از کدام فروشگاه خرید کنید، می کنید.

چیزی که من در مورد خرید در کالیچی دوست خواهید داشت، این است که نه تنها مغازه ها عتیقه فروشی می کنند، بلکه خود مغازه ها نیز به نوعی عتیقه هستند. در خیابان‌های سنگ‌فرش قدم می‌زنید، از دکه‌های پر از سوغاتی‌ها، فرش‌ها، کیف‌ها و نقاشی‌های باکیفیت عبور می‌کنید و وقتی وارد مغازه می‌شوید، متوجه می‌شوید که خانه‌ای قدیمی به سبک عثمانی است.

این مطالب هم میتونه جذاب باشه !
خرید ارزان در آنتالیا
خرید ارزان در آنتالیا

فروشندگان همگی متخصص هستند. یک بار از فروشنده ای که معلم باستان شناسی دانشگاه بود یک گلیم کوچک به سبک ترکی خریدم. او چیزهای بسیار جالبی در مورد گلیمی که خریده بودم به من یاد داد.

فروشگاه فرش لیدیا را از دست ندهید. این یکی از بزرگترین در کالیچی است که هزاران انتخاب، الگو و رنگ را در خود جای داده است. فروشنده یک حرفه ای واقعی است که به خوبی انگلیسی صحبت می کند.

این مطلب هم میتونه جذاب باشه !

کالیچی تجربه ای را به شما ارائه می دهد که در مراکز خرید نخواهید داشت. مطمئناً احساس می کنید که برای خرید در منطقه هادریان یا عثمانی ها به عقب بازگردانده شده اید. کیف پول خود را بردارید و برای قدم زدن در این منطقه عجیب و غریب آماده شوید.

ما با راهنمای خرید ارزان در آنتالیا در ادامه این مطلب بازار های آنتالیا را بررسی خواهیم کرد.

شنبه بازار لارا

اگر می‌خواهید از بازار محلی بازدید کنید که در آن سوغاتی‌هایی مانند جواهرات می‌فروشند، می‌توانید به بازار لارا کومارتسی بروید. این بازار یکی از بازارهای است برای خرید ارزان در آنتالیا .

آنها سبزیجات را با قیمت مناسب می فروشند و محصول بهتر از این نمی تواند باشد. مورد علاقه من تورونچ (میوه ای کوچک، زرد و شیرین)، مارمالاد پرتقال و عسل محلی با آویشن و اکالیپتوس است.

همچنین کالاهای بسیار خوب و باکیفیت، مانند کیف و لباس چرمی را نیز خواهید یافت. همچنین سبزیجات و میوه ها واقعا خوشمزه هستند. گیاهان تازه و خشک را با هم پیدا خواهید کرد. گوزلمه هم می فروشند! اگر به دنبال برندهای خاص نیستید، ارزش دیدن را به عنوان خرید ارزان در آنتالیا را دارد.

شنبه بازار لارا هر شنبه از ساعت 08:00 تا 18:00 باز است. این بازار در مسیر اتوبوس LC38، روبروی مراکز خرید Laura and She قرار دارد. فراموش نکنید که مهارت های چانه زنی خود را به همراه داشته باشید.

بازار آنتالیا

اگر به دنبال سوغاتی برای عزیزانتان، چیزهای خنده دار یا ارزان برای دوستانتان، یا چیزی برای نشان دادن ذائقه عالی ترکی هستید، این بازار غول پیکر محلی جایی است که هر چیزی را که ممکن است به دنبال آن باشید پیدا کنید.

خرید از این بازار لذت خرید ارزان در آنتالیا را برای شما به همراه خواهد داشت.

تلاش برای گفتگو، چانه زدن و شوخی با مردم محلی بهترین بخش این بازار است. اکثر فروشندگان مایلند روی قیمت چانه بزنند، اما برخی از آنها ممکن است وقتی سعی می کنید چانه بزنید، ضرر کنند ،  برای همین قیمت بالاتری را ارائه می دهند. بنابراین، چانه بزنید.

انواع کیف و کیف پول چرمی، و فرش‌های کوچک بخرید. آنها نه تنها زیبا هستند، بلکه کاربردی نیز هستند. من همچنین دوست دارم گیاهان و میوه های جالب را به عنوان هدیه بخرم.

این یکی از بهترین بازارهای باز است که در مرکز شهر آنتالیا پیدا خواهید کرد. به یاد داشته باشید – این بازارها اجداد مراکز خرید مدرن هستند و قدم زدن در میان غرفه ها به شما این حس را می دهد که هزاران سال پیش مردم چگونه زندگی می کردند.

مراکز خرید

وقتی از قدم زدن در بازارهای شلوغ، پر سر و صدا و محلی خسته می شوم، اما همچنان می خواهم خرید کنم، به مراکز خرید می روم که در آنتالیا به وفور می توانید پیدا کنید.

برای اعتراف، حتی زمانی که نمی‌خواهم چیزی بخرم فقط برای لذت بردن از محیط خنک و مطبوع، در مقایسه با بازارهای محلی و جوشان در خیابان‌ها، در داخل مراکز خرید پرسه می‌زنم.

مرکز خرید ترا سیتی

ترا سیتی با حدود 150 فروشگاه و محصولات متنوع، منسوجات با کیفیت عالی و برندهای معروف، ملی و بین المللی، بزرگترین مرکز خرید آنتالیا است.

خرید ارزان در آنتالیا

همچنین رستوران ها و کافه های عالی را در داخل پیدا خواهید کرد که از غذاهای ترکی تا جهانی متفاوت است

مرکز خرید میگروس

این اولین مرکز خرید در آنتالیا بود که در ابتدا به عنوان یک سوپرمارکت ساخته شد و بیشتر مواد غذایی می فروخت. از آن زمان به یک مرکز خرید معاصر با فروشگاه ها، کافه ها و رستوران ها تبدیل شده است.

130 فروشگاه در داخل وجود دارد که در آنها مارک های محلی و بین المللی را خواهید یافت. همچنین می‌توانید میان‌وعده‌های عالی، فست‌فود بخرید یا از یک وعده غذایی خوب در رستوران‌های روباز لذت ببرید.

همچنین یک سینمای کوچک وجود دارد که در آن می‌توانید فیلم‌ها را روی صفحه‌های سه بعدی به زبان انگلیسی تماشا کنید. در میگروس ، می‌توانید تفریح کنید و لباس‌های زیبا بخرید، اما مهم‌تر از آن، می‌توانید تمام مواد غذایی مورد نیاز خود را در مدت زمان کوتاهی خریداری کنید.

مارک آنتالیا

سومین مرکز خرید بزرگ آنتالیا، مارک آنتالیا، نزدیک به منطقه کالیچی است. پس از گذراندن یک روز در کالیچی ، می توانید به آنجا بروید، به خرید ادامه دهید یا در یکی از رستوران ها یا کافه ها استراحت کنید.

خرید ارزان در آنتالیا

در اینجا 4 طبقه فروشگاه شیک وجود دارد. در این مغازه ها بیشتر مارک های ترکی به فروش می رسد، اما برخی از آنها مارک های بین المللی را نیز می فروشند. حتی یک منطقه بازی برای کودکان در طبقه اول وجود دارد، بنابراین اگر کودک شما حوصله خرید را ندارد، می توانید از آن بازدید کنید.

رستوران ها نیز بسیار متنوع هستند. در اینجا، فست فود، غذاهای ترکی و غذاخوری های خوب را در محیطی کمتر از سایر مراکز خرید آنتالیا خواهید دید.

من شخصاً مراکز خریدی را دوست دارم که بتوانم در آنها تفریح ​​کنم. مارک آنتالیا تمام نیازهای من را برآورده می کند. به عنوان مثال، یک سینما نیز در مرکز خرید وجود دارد که در آن می‌توانید فیلم‌های سه بعدی، عمدتاً به زبان انگلیسی با زیرنویس ترکی را تماشا کنید.

رسیدن به آن بسیار آسان است – از کالیچی که از شهر قدیمی می گذرد، از تراموا یا هر اتوبوسی استفاده کنید، پنج دقیقه پیاده روی کنید و آنجا هستید. لذت خرید ارزان در آنتالیا با حضور در این بازار کامل می شود .

مرکز خروجی دیپو

این یکی دیگر از بزرگترین مراکز خرید در این منطقه است که بیش از 38000 متر مربع  و شامل صدها فروشگاه است. چیزی که این مرکز خرید را خاص می کند این است که مملو از فروشگاه هایی است که قیمت های پایین تری را برای برندهای معروف ارائه می دهند.

تنوع زیادی از مغازه ها و رستوران ها در اینجا وجود دارد. سینما هم هست برای حمل و نقل، از اتوبوس AC42، AC03 یا AF04 استفاده کنید.

بازار چاگلایان

یکی از بهترین بازارهای محله آنتالیا، این بازار در محله چاگلایان واقع شده است. در این بازار سنتی، تولیدکنندگان خود سبزیجات، میوه، ماهی، سبزی، زیتون، عسل و مارمالاد می فروشند.

خرید ارزان در آنتالیا

همه آن را از روستا یا خانه خودشان می آورند تا اینجا بفروشند. اگر به دنبال یک تجربه واقعی و محلی هستید، این جایی است که باید بروید.

گردشگران زیادی وجود ندارد و قیمت ها مناسب است، بنابراین نیازی به چانه زنی نیست. تقریباً هیچ هزینه ای نخواهید کرد و با انبوهی از غذاهای خوشمزه به خانه برمی گردید. اینجا یکی از بهترین مراکز برای خرید ارزان در آنتالیا است.

کیف و لوازم جانبی چرمی مارینا

این یکی از بهترین مغازه های چرم فروشی است که در آنتالیا می توانید پیدا کنید، یک جواهر. در اینجا، مغازه های زیادی را خواهید دید که کیف های چرمی با کیفیت فوق العاده خوب را می فروشند. همچنین تنوع گسترده‌تری در اینجا نسبت به سایر مغازه‌ها وجود دارد.

به نظر می رسد همه کیف ها توسط استایلیست های معروف طراحی شده اند، اما با رنگی از سبک ترکی. کیف های دستی چرمی، کیف پول و کوله پشتی های بزرگتر را خواهید یافت. من یک بار برای خرید سوغاتی وارد این مغازه شدم اما در نهایت چیزهای بیشتری را فقط برای خودم خریدم.

مالک به طرز باورنکردنی دوستانه بود. گاهی اوقات، فروشنده‌ها می‌توانند بیش از حد دوستانه رفتار کنند، بیش از حد صحبت کنند و حواس شما را در حین خرید پرت کنند، اما در اینجا، مالک به طرز شگفت‌آوری به تجربه خرید احترام می‌گذارد. او حتی یک قهوه ترکی به من داد تا بتوانم در حین پرسه زدن در مغازه کمی استراحت کنم.

او همچنین هنگام مذاکره در مورد قیمت بسیار خوب بود. من 4 مورد خریدم و فقط برای 3 مورد از آنها پرداختم، سپس متوجه شدم که او چهارمین مورد را به عنوان هدیه برای دوستی که همراه من بود به من داده است. قیمت ها قابل مقایسه با مغازه های دیگر است، اما همانطور که قبلاً گفتم، کیفیت تفاوت دارد.

مالک به من گفت که افراد زیادی از سراسر جهان هستند که فقط برای دیدن او به آنتالیا بازگشته اند. این قابل درک است، زیرا من نیز قصد دارم به مجددا به دیدن او بروم.

فروشگاه حمام معتبر

حمام های ترکی یکی از مهم ترین مکان هایی است که در آنتالیا باید از آن دیدن کنید. در اینجا، ساعت‌ها قبل از ماساژ در یک سونای ترکی مرمر می‌مانید تا زمانی که پوستتان شروع به درخشش کند.

خرید ارزان در آنتالیا
خرید ارزان در آنتالیا

از آنجایی که حمام های ترکی به نوعی شیک و با تزئینات عالی هستند، چرا لباس های حمام ترکی شیک و شیک نپوشید. این فروشگاه بهترین اقلام حمام معتبر را ارائه می دهد. می توانید آنها را برای پوشیدن در حمام بخرید یا به عنوان سوغاتی به خانه ببرید.

این فروشگاه در کنار مناره مسجد در منطقه قدیمی شهر کالیچی واقع شده است. همانطور که اکثر مالکان در آنتالیا انجام می دهند، او احتمالاً یک چای ترکی به شما پیشنهاد می دهد تا تجربه شما به جای عجله، آرامش بخش باشد.

من شخصاً منسوجات ظریف و الگوهایی را که در حوله ها استفاده می کنند دوست دارم. علاوه بر حوله‌ها، حوله‌های حمام، تشک‌های حمام، لباس‌های استراحت، رخت‌خواب، پتو، سرویس‌های تخت، و سوغاتی‌های کوچک ساخته شده از همان منسوجات سنتی را خواهید یافت.

خلاصه

فرقی نمی‌کند به دنبال محصولات عالی، فرش‌های عتیقه، کیف‌های چرمی، لباس‌های حمام، سوغاتی‌ها، مارک‌های معروف بین‌المللی یا لباس‌های دست دوم باشید، آنتالیا پیشنهادهای عالی در این زمینه و موارد دیگر به شما ارائه می‌دهد.

اگر من جای شما باشم، مقداری چمدان اضافی با خود می آوردم تا هر چیزی را که می خریدم با خود به کشورم برگردانم.

از خرید خود لذت ببرید.

اولین نفر باید جهت امتیاز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.