بهترین مراکز خرید دبی

بهترین مراکز خرید دبی
0

دبی  یکی از شهرهایی است که در دل خلیج فارس قرار دارد و مراکز متعدد خریدی در آن شهر به وجود آمده است که ارزش بسیار زیادی دارد و حال و هوای آن بسیار منحصر به فرد است. این مراکز خرید را باید بلد باشید تا بتوانید یک خرید عالی و منحصر به فرد داشته باشید.

 شما با دیدن فضای باز و رستوران ها با غذاهای لذیذ می توانید از بهترین مراکز خرید دبی وجود دارد استفاده کنید و اوقات خوشی را در این شهر سپری کنید. امروزه بازدیدکنندگان علاوه بر این که تمایل به دیدن زیبایی های دبی دارند به دنبال مراکز خریدی هستند که لباس های مارک وسایل مارک و سوغاتی‌های را تهیه کنند. در این مقاله شرکت سفر ۲۴ قصد دارد بهترین و مهمترین مراکز خرید دبی همراه با آدرس آنها را به شما معرفی کند تا شما بتوانید سفری  عالی داشته باشید.

برای خرید از بهترین مراکز خرید دبی می توانید با تور دبی سفرآس 24 سفر کنید.

لیست بهترین مراکز خرید دبی

  • مرکز خرید سیتی سنتر دیره دبی | City Centre Deira
  • اوت لت مال | Dubai Outlet Mall
  • مرکز خرید وافی دبی |  Wafi City Mall
  • مرکز خرید برجمان دبی | BurJuman Centre
  • مرکز خرید فستیوال سیتی دبی | Dubai Festival city
  • مرکز خرید مرکاتو دبی | Mercato Shopping Mall
  • مرکز خرید ابن بطوطه دبی | Ibn Battuta Mall
  • دبی مال | Dubai Mall
  • مرکز خرید مال امارات | Mall of the Emirates

مرکز خرید سیتی سنتر دیره دبی

این مطالب هم میتونه جذاب باشه !

این مرکز ۴۳۰ خدمات و فروشگاه دارد که سرگرمی های نوآورانه در آن وجود دارد و برای همه خانواده ها و به خصوص ماجراجو ها بسیار جذاب است.

 در واقع هنگامی که به این فروشگاه می روید میتوان یک چطر بازی حرفه‌ای داشته باشید و میتوانید به برای چتر بازی به آنجا بروید. و با یک تیر دو نشان بزنید هم خرید کنید و هم از تفریحاتی  که در این سیتی سنتر وجود دارد استفاده کنید.

این مطلب هم میتونه جذاب باشه !

 در این مرکز خرید انواع لوازم الکترونیکی خانگی کفش مود و…… همه با قیمت مناسبی وجود دارد در حومه شهر قرار دارد و فقط با مرکز شب بیست دقیقه فاصله  است. ساعت کاری مرکز خرید سیتی سنتر دیره دبی به صورت دوشنبه تا پنجشنبه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب تا یک شنبه و جمعه از ۱۰ صبح تا ساعت ۱۲ است.

تلفن: +۹۷۱ ۸۰۰ ۲۲۶۲۵۵

Location: Sheikh Mohammed Bin Zayed Rd – Mirdif – Dubai – United Arab Emirates

اوت لت مال | Dubai Outlet Mall

مرکز خرید اوت لت مال دبی یکی بهترین مراکز خرید دبی است که جز مراکز ارزان قیمت در دبی به حساب می‌آید و افرادی که به این کشور سفر می کنند این مرکز را به مهمترین مرکز دبی و ارزانترین مرکز دبی می شناسند که دارای بهترین طراحان مد و لباس است.

 قیمت های بوتیک در این مرکز بسیار ارزان است؛ شما می توانید بهترین لوازم الکترونیک، بهترین ابزار، جواهرات ادکلن و عطر و…. را در این مرکز پیدا کنید. همچنین در روزهای دوشنبه در سراسر سال ۵۰ درصدی می زنند.

خریدارانی که به دنبال معاملاتی بسیار گران و با ارزش است می توان در دوشنبه بهترین وسیله را خریداری کنند این مکان تنها 20دقیقه از جنوب شرقی مرکز شهر دارد.

 و  ساعت کاری آن به صورت یک شنبه تا پنجشنبه ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است و جمعه ها از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب باز است و خدمات نفیسی را ارائه می دهد.

Location: Route 66 – Al Ain – Dubai Rd – Dubai Outlet Mall – Dubai – United Arab Emirates

+۹۷۱ ۴ ۴۲۳ ۴۶۶۶

مرکز خرید وافی دبی |  Wafi City Mall

همه افرادی که به دبی سفر می‌کنند حداقل یک تا دوبار به مرکز خرید و فروش می‌روند؛ این مرکز با طرح مصر باستانی شناخته می‌شود و بوتیک‌های نو در آن قدم می‌گذارد و حس باستانی را در محیط ایجاد می‌کند. این مرکز به شما فرصت عکاسی می دهد و وقتی به بیرون آن نزدیک می شوید شبیه یک گورستان مصری مجسمه غول پیکر می بینید داخل آن پر از واحدهای تجاری و مغازه هایی است که به سبک خاورمیانه چیده شده‌اند.

 طیف گسترده‌ای از کالا های لوکس و بین المللی دیده می‌شود این مرکز با برندهای متفاوت و مدرن را ارائه می‌دهد و ۱۱ دقیقه تا  شمال شرقی مرکز شهر فاصله  دارد و آدرس آن به شرح زیر است.

Location: Oud Metha Rd – Umm Hurair 2 – Dubai – United Arab Emirates

 ساعت کاری آن یکشنبه تا پنجشنبه از ده  تا ده روز است و  شب جمعه و شنبه از ده تا 12 است.

تلفن: +۹۷۱ ۴ ۳۲۴ ۴۵۵۵

 مرکز خرید برجمان دبی | BurJuman Centre

افرادی که از قدیم‌الایام به دبی سفر می‌کند قطعاً مرکز خرید برجمان دبی را می شناسند این مرکز یکی از بهترین مراکز خرید دبی و مراکز قدیمی در شهر دبی به حساب می‌آید که در آن می‌توانید بهترین مارک ها و لباس ها را پیدا کنید.

 دارای قیمتی مناسب است از برندهای پوشاک مختلفی می توانید آن را تهیه کنید همچنین می توانید یک فیلم پرفروش را در سینمای آن مشاهده  کنید این مرکز خرید مجموعه از فود کورت است  که گزینه‌های ناهارخوری نشسته را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 اگر شما می خواهید به سبک رنگارنگ و آذین شده قدم نهاد قدم بگذارید بهتر است به این پاساژ بروید. مراکز مختلفی در این مجموعه مشغول خرید و فروش هستند و تنها ۱۹ دقیقه با مرکز شهر دارد.

 ساعت کاری آن یکشنبه تا پنجشنبه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب جمعه و شنبه از ده  شب از 12 شب.

تلفن و آدرس آن به شرح زیر است:

  Location: Khalid Bin Al Waleed Rd – Al Mankhool – Dubai – United Arab Emirates

تلفن: +۹۷۱ ۴ ۳۵۲ ۰۲۲۲

مرکز خرید فستیوال سیتی دبی | Dubai Festival city

مرکز خرید فستیوال سیتی دبی یکی از بهترین مراکز خرید دبی که در آن جشنواره‌های بین‌المللی برگزار می‌شود و چهارصد رستوران در کنار آن وجود دارد و مکانی زیبا را به وجود آورده است.

 همچنین در این مرکز خرید شما  می تواند قدم بزنید مشغول غذا خوردن شوید و کالاهای با تخفیف را خریداری کنید این مرکز خرید یکی از بهترین مرکز خریدی است که تنها ۱۸ دقیقه با ماشین با مرکز شهر فاصله  دارد. هرروز از ده صبح تا ده شب باز است.

Location: Jumeirah Beach Rd – Jumeirah – Jumeirah 1 – Dubai – United Arab Emirates

تلفن: +۹۷۱ ۴ ۳۴۴ ۴۱۶۱

مرکز خرید ابن بطوطه دبی | Ibn Battuta Mall

مرکز خرید ابن بطوطه یکی از بهترین مراکز خرید دبی و زیبا ترین مرکز خرید در شهر دبی به حساب می‌آید؛ اسم این مرکز خرید از دانشمندان قرن هشتم هجری قمری گرفته شده است او در سفری به مصر و تونس و هند و چین و ایران داشته است.

 بخش هایی از این مرکز خرید از  سفرنامه ابن بطوطه طراحی شده است معماری آن منحصر به فرد است و شما می توانید هر نوع لباسی را با قیمت دلخواهتان تهیه کنید.

 همچنین مرکز خرید شما را با چندین هزار برند شناخته شده اشنا می‌کند و شما می‌توانید هر برندی که می خواهید را تهیه کنید ارزانترین مرکز خرید از جمله ارزانترین مرکز خرید های دبی هستند و تنها ۲۰ دقیقه از جنوب شهر دبی  با این مرکز تقریبا فاصله است ساعت کاری شنبه تا پنجشنبه از ده صبح تا ده شب و جمعه و شنبه از ۱۰ صبح تا ساعت ۱۲ تلفن و آدرس آن به شرح زیر است:

Location: Sheikh Zayed Rd – Jebel Ali Village – Dubai – United Arab Emirates

تلفن: +۹۷۱ ۴ ۳۶۸ ۵۵۴۳

دبی مال | Dubai Mall

دبی مال | Dubai Mallیکی از بهترین مراکز خرید دبی است که امروزه بسیار گسترده شده است و یکی از بزرگترین مرکز خرید در جهان است هزاران جاذبه هنری دارد و یک آکواریوم زیباتر از این مرکز است ۱۲۰۰ واحد تجاری ساخته شده است که برندهای مختلفی مثل: تاپ شاپ مارکت های بین المللی آدیداس و غیره در آن وجود دارد.

 این مرکز خرید برای تفریحات خانوادگی بسیار مناسب است از پیست  اسکیت سرپوشیده ساخته شده است و شما می توانید هنگامی که به دبی مال میروید زیبایی  های منحصر به فردی را تجربه کنید. دبی مال  دارای باغ وحش بسیار فراوانی است و همچنین از یک فودکورت ساخته شده است که در مرکز شهر قرار دارد آدرس و شماره تلفن آن به شرح زیر است:

  Location: Financial Center Street, Along Sheikh Zayed Road, Next to Burj Khalifa – Dubai – United Arab Emirates

تلفن:  +۹۷۱ ۸۰۰ ۳۸۲۲۴۶۲۵۵

مرکز خرید مال امارات | Mall of the Emirates

مرکز خرید مال امارات یکی از بهترین مراکز خرید دبی است  که از برندهای روز دنیا ساخته شده از برند های مثل نیکولو مارکت اس ۵۰۰ با هزار مدل جدید ارائه می دهد.

 همچنین شما میتوانید به سمت سیاره جادویی که برای کودکان ساخته شده است بروید. این مرکز خرید دارای یک فضایی بسیار شکیل است که فعالیتهای سرگرم کننده در آن وجود دارد و همه افراد را به خود جذب می‌کند و این مکان ۱۳ دقیقه با ماشین با مرکز شهر فاصله  دارد و ساعت کاری شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب است و روز های جمعه تا شنبه  از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب است.  آدرس و تلفن آن به شرح زیر است:

Location: Sheikh Zayed Rd – Al Barsha – Al Barsha 1 – Dubai – United Arab Emirates

تلفن:  +۹۷۱ ۸۰۰ ۳۸۲۲۴۶۲۵۵

4.7/5 - (3 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.