سفرآس24

تور داخلی

تور داخلی با سفر به بهترین مقاصد توریستی ایران در سایت سفرآس ۲۴ به صورت مداوم و همراه با آفرهای ویژه برگزار می گردد. مشهد، کیش، قشم، شیراز، اصفهان و تبریز اصلی ترین قطب های گردشگری در کشور هستند که سفر به آنها بهترین تورهای مسافرتی داخلی به شمار می آید.

برای رزرو هر کدام از این تورها می توانید متنوع ترین هتل ها از دو تا پنج ستاره را انتخاب کنید و به این ترتیب تور خود را با توجه به بودجه خود به صورت ارزان تا لاکچری رزرو نمایید. ما برای انتخاب بهترین مقصد و بهترین تور در کنار شما هستیم. تمام ساعات شبانه روز می توانید تور خود را به صورت آنلاین رزرو نمایید و برای یک سفر مهیج به زیباترین شهرهای ایران آماده شوید.

ایران کشوری چهار فصل و پر از زیبایی های منحصر به فردی است که در هر فصل از  سال که شما نیاز به مسافرت داشته باشید؛ متناسب با آب و هوای آن فصل، شهر و منطقه ای برای مسافرت به آنجا در ایران وجود دارد. ما برای شما منطقه ای در ایران پیشنهاد می کنیم که در اکثر فصول و ماه های سال آمادگی پذیرش گردشگران داخلی و خارجی را دارد؛ ابن منطقه شمال ایران است که با تور داخلی میتوانید به راحتی به آن جا سفر کنید.

چرا همیشه اولین مقصد برای سفر شمال است؟!

تور داخلی

بی شک در منطقه شمال ایران شهر های زیاد و بسیار زیبایی وجود دارند که در ایام تعطیلات از اصلی ترین مقاصد مسافران داخلی و حتی خارجی ، به شمار می آیند. از جمله شهر های گیلان، مازندران، تبریز و… اما چه ویژگی ها و جذابیت هایی در این شهر ها باعث جذب مسافران متعدد به آنها شده اند؟!

شهر های شمالی کشور جنگل های انبوه و سرسبزی را در خود جای داده اند که سرتاسر آنها را پوشانده و بر جذابیت این شهر ها را دو چندان کرده اند.

مورد بعدی امکانات تفریحاتی شاد و مهیج   و در عین حال آرامش بخش این شهر ها هستند؛ همچون دریا و امکانات موجود آن مانند: قایق سواری، سواحل زیبا و…، شهر بازی ها و بازار های بزرگ و متنوع و بسیاری تفریحات دیگر.

مورد بعد انواع غذا ها، شیرینی ها، ترشیجات، تنقلات و… مخصوص این شهر ها است که به یکی از عوامل مهم سفر به شمال کشور، تبدیل شده اند.

جذابیت دیگر این شهر ها آداب و رسوم و فرهنگ های خاص آن ها در مراسمات و جشن های مختلف شان هستند که باعث شگفت زده شدن و در عین حال لذت بردن گردشگران داخلی و خارجی به آنجا می شوند.

ویژگی دیگر در جذب مسافر به شهر های شمال کشور، روحیه مهمان نوازی، سلحشوری و خوشرویی مردم شمال کشور است که باعث می شود لذت خاطرات شیرین اولین سفر به آنجا، همیشه در ذهن و قلب مسافران باقی بماند و نیز مسافران تمایل به تجربه دوباره آن لحظات خوش را به همراه داشته باشند.

مزایای فوق العاده سفر با تور داخلی!

تور داخلی ارزان قیمت

سفر با تور داخلی از مناطق مختلف کشور به جاهای دیدنی و زیبای ایران بسیار لذت بخش است چرا که مسافران مطمئنا اگر قصد داشته باشند که از مزیت هایی بهره ببرند، آن مزیت های سفر در تور های داخلی  وجود دارند که هر روزه طرفداران بیشتری به خود جذب می کنند؛ بی شک برای اینکه سفری تجربه کنید که علاوه بر ایجاد روحیه شاد برای خود، هزینه کمتری را بپردازید، باید با مزیت های سفر با تور داخلی آشنا شوید

  • تور داخلی ارزان قیمت: شاید برای بسیاری از افرادی که قصد انتخاب منطقه ای برای سفر به آنجا را دارند، میزان هزینه ای باشد که برای تور به آنجا می پردازند؛ در این راستا شما برای انتخاب مقصد سفر همراه با تور هیچ نگرانی به خود راه ندهید؛ چرا که تور های داخلی مختلف برای فراهم کردن راحتی و رضایت هر چه بیشتر مسافران و نیز شناخت افزون تر مناطق مختلف دیدنی و معروف کشور عزیزمان به مسافران مختلف، در راستای ارائه تور داخلی ارزان قیمت به مسافران تلاش می کنند.
  • مزیت دیگر تور داخلی این است که برای تور های داخلی شما نیازی به گرفتن ویزا که دردسر های مختلفی برای شما به همراه خواهد داشت، را ندارید؛ شما با تور داخلی شمال یا تور داخلی کیش، بدون زحمت و دغدغه سفری آرام و لذت بخش را سپری می کنید.
  • مزیت دیگر تور داخلی شمال یا دیگر مناطق کشور این است که شما برای رسیدن به مقاصد گردشگری مختلف و متنوعی که انتخاب کرده اید، مسیر های کوتاه تری را می پیمایید و نیز می توانید از جذابیت های دیگری که احتمالا در آن اماکن از آن ها اطلاعی نداشتید، دیدن کنید و اینطور از تمام لحظاتی که از منزل تان به قصد سفر به شمال یا دیگر مناطق، خارج شده اید؛ بهره برده اید و زمان سفر شیرین اما کوتاه خود را در راه های طولانی و خسته کننده هدر نداده اید.
  • در انواع تور های داخلی مانند: تور داخلی نوروز، تور داخلی کیش، تور داخلی ارزان قیمت و نیز تور لحظه آخری داخلی شما می توانید از راه ها و وسیله های نقلیه مختلف برای سفر به مقاصد مختلف داخلی بهره ببرید که این موضوع همانطور که میدانید بخش زیادی ازهزینه های سفر راهزینه های رفت و آمد در بر می گیرند،درحالیکه تور های داخلی هزینه سفر شما را بسیار نسبت به تور های خارجی کاهش می دهند.

سفر به کیش

تور کیش

یکی دیگر از مناطق گردشگری مهم و اصلی کشور ایران جزیره زیبا و پرطرفدار کیش است که ما برای تور داخلی، علاوه بر شهر های شمالی، کیش را به شما پیشنهاد می دهیم.

تور داخلی کیش

تور داخلی کیش یکی از پرطرفدار ترین تور های داخلی کشور است که عوامل مختلفی آن را به جایگاه معروف و محبوب اکنون اش رسانده اند؛ از جمله:

تفریحات جذاب و متنوع آبی جزیره کیش، مراکز بزرگ، متنوع و لوکس تجاری  خرید،اماکن دیدنی و منحصر به فرد کیش که در هیچ کجای دنیا امثال آنها را پیدا نخواهید کرد مانند: شهر های باستانی کیش مثل حریره و کاریز، سواحل مرجانی زیبای کیش، آب انبار دو قلو کیش، کشتی های جذاب کیش مثل: کشتی آکواریوم و کشتی یونانی و…، جزیره هندورابی واقع در کیش،که تور کیش برای شما لحظات شاد و به یاد ماندنی را می سازد.

تور لحظه آخری داخلی

تور لحظه آخری داخلی

 تور لحظه آخری داخلی همانطور همانطور که از نام آن معلوم است، در لحظه آخر به فروش می رسند، اغلب قیمتی بسیار پایین تر از حد انتظار شما دارند. و برای مسافرانی که به دنبال تور داخلی ارزان قیمت هستند بسیار مناسب محسوب می شوند.

علت اینکه تور لحظه آخری داخلی با قیمت ارزان و حتی بسیار پایین تر به فروش می رسند این عوامل هستند. بعضی مواقع از روز های سال است که مسافرت ها شدت کمتری می گیرند و در واقع بسیار کاهش پیدا می کنند؛ که یکی از عوامل کاهش مسافرت ها، آب و هوای منطقه مقصد به شمار می رود؛ و وجود آب و هوای بسیار گرم یا بسیار سرد در آنجا منجر به کاهش سفر به آن مناطق می شود.

در این راستا که افراد کمتری قصد سفر می کنند، قیمت های تور لحظه آخری داخلی یا بلیط های مختلف وسیله های نقلیه کاهش پیدا می کنند، که این موقعیت برای افرادی که زمان سفر را  برای خود یا خانواده شان مناسب می بینند، فرصت خوبی برای سفر به اماکن مختلف دیدنی کشور با صرف کمترین هزینه، محسوب می شود.

تور داخلی یکروزه

تور داخلی یکروزه

 تور های یکروزه برای افرادی مناسب هستند که می خواهند اماکن و دیدنی های زیادی را در طول مدت کوتاهی به تماشا بنشینند. تور داخلی یکروزه از مزیت هایی نیز برخوردار است که در ادامه به آنها می پردازیم:

  • تور داخلی یکروزه نیاز به برنامه ریزی های زیاد و سر و سامان دادن اوقات آزاد شما ندارد و شما نیز می توانید حتی بعد از انجام دادن کارهایتان در قسمتی از روز، نیمی دیگر از روز را به سفر رفتن بگذرانید.
  • تور داخلی یکروزه هم چنین نیاز به صرف هزینه زیادی ندارد چرا که در این تور شما از پرداخت بسیاری‌ از هزینه ها معاف می شوید مانند: محل اقامت و استراحت، هزینه های خورد و خوراک برای چند روز و…
  • در تور داخلی یکروزه شما لذت سفر واقعی را تجربه خواهید کرد چرا که شما در سفر های یکروزه اوقات پرت ندارید و به این خاطر که می دانید تور شما آنقدر نیست که از لحظات آن لذت نبرید، تمام لحظات آن را قدر خواهید دانست، زیرا بسیاری از کار هایی که در محل زندگی تان می توانید انجام دهید را بیهوده در تور یکروزه انجام نمی دهید و سعی می کنید که بیشتر و بهتر از قبل در تور های چند روزه، از تماشای اماکن و دیدنی های متنوع لذت ببرید و چیز های جدیدی را کشف کنید.
  • تور های داخلی یکروزه معمولا از مکان مبدا که معمولا در تهران هستند؛ از صبح زود تور داخلی یکروزه را شروع می کنند و تا قبل از آخر شب به مبدا خود بر می گردند.
  • تور داخلی یکروزه برای افرادی مناسب هستند که مدام بهانه کار و مشغله های زیاد را برای نرفتن به سفر، می آورند؛ با این نوع تور ها این گروه از افراد که با مشغله های زیادی دست و پنجه نرم می کنند، از سفر به مناطق مختلف و تماشای دیدنی های جذاب و متنوع، لحظه های شیرین و خوشی را تجربه می کنند.

تور داخلی نوروز

تور داخلی نوروز

 برای تجربه سفر به اماکن گردشگری که هنوز فرصت تماشای زیبایی های آنها برای تان رخ نداده است، بهتر است زمانی را برای تور داخلی نوروز اختصاص داده و با صرف هزینه بسیار باور نکردنی و پایین، مزه شیرین سفر با تور داخلی را بچشید. یکی از مواقعی که سفر ها شدت می گیرند و تور های داخلی طرفداران زیادی پیدا می کنند، ایام تعطیلات نوروز است؛ زیرا این ایام همان طور که می دانید از تعطیلی های پی در پی و مهم تر از آن آب و هوای بسیار مطلوب برخودار هستند.

خبری خوش برای تمام بانوان کشور؛ تور داخلی بانوان

در مورد تور داخلی علاوه بر نکاتی که قبل تر برای شما بیان شد؛ نوع دیگری از تور داخلی وجود دارد که تنها مخصوص بانوان است و آماده خدمت رسانی و ساختن اوقاتی خوش و لذت بخش حتی اگر زمان زیادی به طول نینجامد است.

این نوع تور ها مزیت های زیادی دارند که مهم ترین آنها فراهم کردن فضایی شاد و مهیج برای بانوان است که این لحظات را این بار متفاوت از دیگر تور های داخلی که احتمالا قبلا تجربه کرده اند، سپری خواهند کرد.

مزیت دیگر یا بهتر بگوییم جذابیت دیگر تور های داخلی ویژه بانوان که تنها در بعضی از آژانس های مسافرتی برای  مسافران وجود دارند؛ کمک به معیشت مادران یا زنان در شهر های مختلف مربوط به مقصد همان تور است که با آموزش هنرهای مختلف منطقه خودشان به مسافران خانم این تور های مخصوص بانوان، میسر می شود.

علاوه بر این بخش حمایت اقتصادی از هنر های قدیمی و مختلف شهر های مختلف، امکان گسترش‌ و پیشرفت هنر های زیبا در سراسر بخش های مختلف کشور است که به احتمال بسیار زیاد این نوع هنر ها برای مردمانی که تابحال با آنها آشنایتی نداشتند، بسیار جالب باشد.

نکته لازم در مورد تور های داخلی ویژه بانوان این است که راهنما های این تور ها نیز خانم هستند که مطمئنا با سابقه درخشان و انرژی بالایی که در این حوزه دارند، هم به ساختن لحظات لذت بخش تر برای بانوان عزیز کمک بیشتری می کنند.

و هم چنین اطلاعات بسیاری را در اختیار آنها قرار می دهند که بعد از سفر مطمئنا هر یک از بانوان می توانند اطلاعاتی به صورت بسیار کاربردی و شفاف از منطقه ای که سفر کرده اند برای دیگران، بازگو کنند و با افراد بیشتری لذت سفر خود را از دیدنی های مختلف، شریک شوند.

سخن آخر

رزرو تور داخلی

شما نیز که تا الان تجربه سفر با تور را نداشته اید، خیلی سریع اقدام به ثبت نام برای ظرفیت های محدود تور داخلی نوروز، زود تر از فرا رسیدن ایام نوروز، کنید؛ چرا که اگر دیر بجنبید، ظرفیت تور داخلی نوروز پر شده و شما باید هزینه های بیشتری برای سفر خود در نظر بگیرید و از مزیت های تور داخلی برخوردار نخواهید شد.

کیش، مشهد، قشم، مازندران، گیلان، اصفهان و شیراز پر مخاطب ترین تورهای داخلی در نوروز هستند. در این میان مشهد از شلوغ ترین شهرها در نوروز و به ویژه در زمان تحویل سال است.

این تورها معمولاً تا زمان حرکت قابل رزرو هستند، اما برای رزرو تورهای لوکس در هتل های پنج ستاره باید زودتر اقدام نمایید. همچنین در ایامی چون نوروز و مناسبات خاص به دلیل حجم بالای متقاضیان باید تور خود را چند ماه قبل از سفر رزرو نمایید.

خدمات تورهای داخلی در سفرآس ۲۴ شامل رزرو بلیط رفت و برگشت، رزرو هتل از ارزان تا لوکس، خدمات تفریحی و آفرهای ویژه می شود.

اوایل بهار و اوایل پاییز بهترین زمان ها از نظر آب و هوایی برای رزرو تور مشهد است. در بین این دو زمان تور نوروز توری گران و تور پاییز توری ارزان است.

قیت این تور با توجه به هتل انتخابی شما بسیار متنوع است و شامل انواع تورهای ارزان قیمت تا لاکچری می شود. تور هتل ترنج، تور هتل داریوش و تور هتل کوروش لاکچری ترین و تور هتل فانوس، تور هتل گامبرون و تور هتل رویان قائم از ارزان ترین تورهای کیش هستند.

۴/۵ - (۴ امتیاز)