ثبت نام لاتاری 2025 با کارت سبز

ثبت نام لاتاری 2025 با کارت سبز
0

چکیده : ثبت‌ نام لاتاری 2025 که آن را با نام لاتاری گرین کارت آمریکا نیز می‌شناسند، هرساله توسط وزارت امور خارجه آمریکا برگزار می‌شود و کلیه علاقمندان در سراسر دنیا می‌توانند در این قرعه‌کشی بزرگ شرکت کنند.

ثبت نام لاتاری 2025 با کارت سبز

ثبت‌ نام لاتاری 2025 که آن را با نام لاتاری گرین کارت آمریکا نیز می‌شناسند، هرساله توسط وزارت امور خارجه آمریکا برگزار می‌شود و کلیه علاقمندان در سراسر دنیا می‌توانند در این قرعه‌کشی بزرگ شرکت کنند. هدف از این قرعه‌کشی دریافت ویزای مهاجرتی آمریکاست که طبق آن افراد با نژادهای مختلف امکان مهاجرت دائم به ایالت متحده را دارند.

البته راه‌های مهاجرت به آمریکا بسیار بوده که اکثر آن‌ها سخت و غیرممکن هستند؛ به همین دلیل با نام‌نویسی در لاتاری آمریکا، بدون شرایط سخت و بر اساس شانس به صورت رندوم از بین افراد، قرعه‌کشی می‌شود. در ادامه جهت بررسی شرایط و نحوه ثبت نام لاتاری 2025 با کارت سبز با ما همراه باشید.

کارت سبز

کارت سبز، از بهترین شرکت‌های مهاجرتی ایران است که در جهت تأمین رفاه حال متقاضیان، خدمات بی‌نظیری ارائه کرده و تاکنون رضایت و اعتماد مراجعه‌کنندگان بسیاری را کسب کرده است. اگر شما نیز قصد دارید در یکی از کشورهای مدرن و توسعه یافته مانند آمریکا زندگی کنید، مجموعه کارت سبز یاری‌دهنده و همراه شماست. برخی از خدمات این شرکت مهاجرتی عبارت‌اند از:

مشاوره و انتخاب روش مهاجرت بر اساس شرایط متقاضی

این شرکت در زمینه مهاجرت، مشاوران توانمندی دارد و علاقمندان به مهاجرت را در چگونگی به دست آوردن اسناد مورد نیاز و همچنین چگونگی کامل کردن این پروسه حساس راهنمایی می‌کنند. این مشاوران جهت ثبت‌ نام لاتاری 2025 در یک بازه زمانی بسیار دقیق کارها را پیش می‌برند و به طور مداوم از طریق تماس، پیامک یا ایمیل با مشتری ارتباط برقرار می‌کنند.

پشتیبانی حضوری و آنلاین و پاسخگویی به سؤالات متقاضیان

این مطلب هم میتونه جذاب باشه !

موسسه مهاجرتی کارت سبز، کلیه خدمات خود را به صورت حضوری و آنلاین در 24 ساعت شبانه‌روز ارائه می‌دهد. پذیرش غیر حضوری از طریق تلگرام، واتس‌آپ و اینستاگرام صورت می‌گیرد. همچنین جهت پرداخت هزینه‌ها، به سامانه آنلاین و درگاه‌های امن بانکی از جمله شاپرک می‌توان مراجعه کرد.

تکمیل فرم‌های سفارتی و کنسولی برندگان

یکی از مهم‌ترین مراحل بعد از ثبت‌ نام لاتاری 2025 و ورود به ایالات متحده، تکمیل فرم‌های سفارتی و تحویل آن‌ها به مراکز مربوطه است. در این مدارک اطلاعات هویتی، سوابق کاری و علمی، اهداف مهاجرت و سایر اطلاعات فرد بیان می‌شود. شرکت کارت سبز در این زمینه نیز با دقت زیاد به متقاضیان خدمات ارائه می‌دهد.

آموزش ثبت‌نام غیرحضوری لاتاری 2025 در وب سایت کارت سبز

این نام‌نویسی که یک بار در سال و به مدت یک ماه امکان‌پذیر است، در سایت لاتاری و در بازه اوایل ماه اکتبر (اواسط مهرماه) تا اوایل ماه نوامبر (اواسط آبان) به دو صورت حضوری و غیرحضوری صورت می‌گیرد. پس از آن سایت لاتاری بسته شده و از آن‌جایی که زمان ثبت‌نام در لاتاری 2025 آمریکا قابل تمدید نیست، توصیه می‌شود که علاقمندان در همان روزهای ابتدایی از طریق برخی مجموعه‌های معتبر، مانند مجموعه کارت سبز اقدام کنند. برای ثبت‌نام در وب‌سایت کارت سبز می‌توانید مراحل زیر را طی کنید:

  • برای ثبت نام لاتاری در کارت سبز، ابتدا به نشانی https://cartesabz.net/register وارد شوید.
  • سپس در صفحه پیش رو نحوه ثبت‌نام لاتاری خود را مشخص کنید. چنانچه متقاضی ثبت‌نام در قرعه‌کشی گرین‌کارت آمریکا به صورت غیرحضوری هستید، روی فرم ثبت‌نام لاتاری آنلاین کلیک کرده و چنانچه تمایل به ثبت‌نام حضوری دارید، روی فرم ثبت‌نام لاتاری حضوری کلیک کنید.
  • بعد از انتخاب فرم ثبت‌نام آنلاین، در صفحه جدید باید وضعیت تأهل را مشخص کنید. چنانچه انتخاب شما گزینه مجرد است، باید از بین سه حالت ازدواج نکرده، مطلقه و همسر فوت شده یکی را انتخاب کنید.
  • در صورت انتخاب گزینه متأهل نیز باید حتما وضعیت شهروندی همسر را مشخص کنید، به این صورت که اگر همسر شما شهروند ایالت متحده آمریکاست، گزینه همسر شهروند آمریکایی و در غیر این صورت همسر شهروند غیر آمریکایی را انتخاب کنید.
  • در مرحله بعد باید تعداد فرزندان زیر 21 سال را انتخاب و مشخص کنید.
ثبت نام لاتاری 2025 با کارت سبز
ثبت نام لاتاری 2025 با کارت سبز

مشخصات فردی

این مطالب هم میتونه جذاب باشه !

در این قسمت باید اطلاعات فردی همراه با تصویر مناسب لاتاری وارد شود. لازم به ذکر است که شرط داشتن پاسپورت از ثبت‌نام لاتاری حذف شده است. چنانچه متأهل هستید و فرزند دارید، باید در این قسمت اطلاعات فردی همسر و عکس او را در سایت کارت سبز لاتاری آمریکا آپلود کنید. در صفحه بعد نیز عکس فرزندان زیر 21 سال خود و مشخصات آن‌ها را به صورت دقیق وارد کنید.

احراز و پرداخت هزینه

بعد از وارد شدن اطلاعات، در این مرحله نوبت به احراز و پرداخت هزینه می‌رسد. می‌توانید پیش فاکتور ثبت‌نام لاتاری در کارت سبز را مشاهده و نوع پرداخت را انتخاب کنید. در انتها و پس از پرداخت مبلغ مشخص شده، ثبت‌نام لاتاری کارت سبز شما تکمیل شده و می‌توانید رسید مربوط به مراحل ثبت‌نام خود را مشاهده کنید.

ثبت‌نام حضوری لاتاری گرین کارت آمریکا در کارت سبز

برای دریافت نوبت یا رزرو وقت جهت ثبت‌نام حضوری لاتاری، باید فرم ثبت‌نام حضوری را در سایت کارت سبز انتخاب کنید.

  • در صفحه بعد باید نام و نام‌خانوادگی و تعداد فرزندان را مشخص کنید.
  • در پایین همان صفحه زمان و ساعت حضور را به دلخواه انتخاب کنید.
  • در این مرحله کد تأیید به صورت پیامک به شماره همراه ارسال شده و با وارد کردن آن به بخش پیش فاکتور هدایت می‌شوید.
  • بعد از پرداخت هزینه، وقت ثبت‌نام حضوری لاتاری کارت سبز شما مشخص شده و رسید آن به شما نمایش داده می‌شود.

در آخر و پس از تکمیل تمامی اطلاعات خواسته شده و ارسال آن در مدت زمان تعیین شده توسط اداره مهاجرت آمریکا، به عنوان مهلت ثبت‌نام لاتاری، حدود ماه بعد قرعه‌کشی انجام و نتیجه در ماه مه (اردیبهشت ماه) اعلام خواهد شد.

مهاجرت آسان و بی‌دغدغه

افراد و متقاضیانی که قصد مهاجرت به ایالت متحده آمریکا را دارند، باید با کمک گرفتن از موسسات و شرکت‌های مهاجرتی معتبر، بهترین و کوتاه‌ترین راه را جهت رسیدن به مقصد انتخاب کرده و از طریق ثبت‌ نام لاتاری 2025 شانس خود را جهت بهره‌مندی از خدمات این کشور امتحان کنند. این مؤسسات در تک تک مراحل همراه شما خواهند بود.

با تحقیقات و بررسی‌های دقیقی که هر شرکت مهاجرتی، نسبت به کشورهای مقصد دارد و همچنین طبق شرایط علاقمندان به مهاجرت، بهترین پیشنهادها را ارائه و افراد را در این مسیر یاری می‌کنند. در این مقاله سعی بر آن بود که شرایط و نحوه ثبت‌نام در لاتاری 2025 را بررسی و ارائه کنیم تا در صورت تمایل بدون رخ دادن مشکل در این مسیر حساس، اقدام به ثبت‌نام کنید.

برچسب ها : ثبت نام لاتاری 2025,ثبت نام لاتاری,لاتاری,گرین کارت,کارت سبز,مهاجرت,مهاجرت به آمریکا,لاتاری 2025

5/5 - (5 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.