رستوران باغ زیتون 2 مشهد؛ طعم متفاوت غذاهای ایتالیایی

رستوران باغ زیتون
0

رستوران باغ زیتون 2 مشهد یکی از بهترین رستوران های این شهر است که توانسته با خدمات مطلوب طرفدران بسیاری را به خود جذب کند. این رستوران باغ زیتون 2 مشهدبا توجه به محبوبیت خود اکنون در دو شعبه فعالیت می کند. طبخ غذاهایی با کیفیت از موادی سالم و تنوع غذایی را می توان از امتیازهای این رستوران دانست.

مشهدشهری است که وسعتش به عنوان دومین شهر پهناور ایران پس از تهران می تواند بی شمار بودن جاذبه هایش را نشان دهد. این شهر بزرگ و همواره پر مسافر در جای جای خود انواع جاذبه ها را به نمایش گذاشته تا مسافرانش را لحظه ای به حال خود وانگذرد. در این شهر به همان اندازه که جاذبه زیارتی وجود دارد جاذبه های تاریخی نیز موجود است و به همان اندازه که از دیدن مناطق بکر طبیعی شگفت زده می شوید از تفریحات پر هیجان نیز لذت خواهید برد.

شهر مشهد که حتی هنوز هم در نظر برخی افراد تنها به عنوان شهری زیارتی شناخته می شود اکنون به عنوان مقصدی سیاحتی نیز قد علم کرده است. این شهر که تا چند سال پیش جاذبه های تفریحی آن محدود به چند پارک و بازار بود اکنون یکی از بهترین مقاصد تفریحی کشور محسوب می شود.

حضور چهار پارک آبی که عنوان مجهزترین شهر ایران از نظر پارک های آبی را برای مشهد به ارمغان آورده این شهر را به مکانی بسیار مناسب جهت تفریح بدل کرده است. وجود یکی از بزرگ ترین شهربازی های کشور نیز در پارک ملت این شهر خود می تواند دلیل موجهی برای تفریحی دانستن این شهر باشد.

با این تفاسیر شما در این شهر از فرصت های بسیاری برای گشت و گذار برخوردار خواهید بود. پس از گشتی در  میان این همه جاذبه در شهر مشهد نوبت به صرف غذا در رستورانی با کیفیت می رسد. مشهد برای مسافرانش بهترین رستوران ها و بهترین غذاها را تدارک دیده است.

رستوران های این شهر هم در فضاهایی سنتی شما را مهمان غذاهای اصیل ایرانی می کنند و هم در فضایی مدرن به صرف غذاهای بین المللی می نشانند. یکی از رستوران های مدرن این شهر که با انواع غذاهای خوش طعم ایتالیایی از شما پذیرایی می کند رستوران باغ زیتون 2 مشهد است.

امتیازات خاص رستوران باغ زیتون 2 مشهد

این مطالب هم میتونه جذاب باشه !

رستوران باغ زیتون 2 مشهد با توجه به محبوبیت خود در حال حاضر در دو شعبه فعالیت می کند. شعبه یک این رستوران در بلوار ملک آباد و شعبه دوم آن در بلوار سجاد واقع شده است. در شعبه 2 این رستوران انواع غذاهای ایتالیایی با بهترین کیفیت و طعم ارائه می شود.

این مجموعه به سبب ویژگی هایی مطلوب خود مورد استقبال بسیاری از گردشگران و ساکنان این شهر قرار گرفته است. عدم استفاده از موادی چون کالباس و سوسیس، عدم استفاده از مواد فریز شده، ضد عفونی کامل مواد و سبزیجات از جمله ویژگی هایی است که طعمی متفاوت و دوست داشتنی را به غذاهای رستوران باغ زیتون 2 مشهد بخشیده است.

منوی این رستوران

این مطلب هم میتونه جذاب باشه !

این رستوران با توجه به ذائقه های مختلف غذاهایی متنوع را در منوی خود گنجانده است. ارائه انواع غذاهای بین المللی با بهترین کیفیت در دستور کار این رستوران قرار دارد. شما انواع استیک های لذیذ، پیتزاهای متنوع، پاستا، سیب زمینی، سالادهای متفاوت و خوش طعم را در منوی این رستوران مشاهده خواهید کرد.

مطمئناً طعم دوست داشتنی پاستا و پیتزای این رستوران شما را به حضور دوباره در آن وسوسه خواهد کرد. تزئین زیبای غذاها در این رستوران خود به اندازه کافی هوس برانگیز هست و با چشیدن طعم آن نیز قطعاً امتیاز بالایی را به این رستوران خواهید داد.

رستوران باغ زیتون 2 مشهد در فضایی نسبتاً کوچک و ساده اما گرم و صمیمی از شما پذیرایی می کند و امکانات جانبی چون پارکینگ را نیز برای آسایش بیشتر شما فراهم آورده است. گنجایش این رستوران 60 نفر است و خدمات غذای بیرون بر را نیز ارائه می دهد.

طبخ غذای سالم با کیفیت و طعم مطلوب و بکارگیری آشپزهای پر مهارت سعی این رستوران در جهت جلب رضایت مشتریان است. اگر قصد سفر به پایتخت معنوی ایران را دارید بهتر است قبل از همه مطلب شیوه سفر به مشهد را مطالعه کنید.

اولین نفر باید جهت امتیاز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.